Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Εξελίξεις και συμμαχίες στην επικοινωνία

Συνεργασίες μεταξύ εταιρειών φαίνεται πως "γεννάει", μεταξύ άλλων, η πρόσφατη επίσκεψη του Sir Martin Sorrell στην Ελλάδα, τη στιγμή που έτερος διεθνής όμιλος ετοιμάζεται να "εισάγει" νέο "μαγαζί"!
 
Μόνο ευχαριστημένος δεν έμεινε ο chief executive officer του ομίλου WPP, Sir Martin Sorrell κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Ελλάδα. Φήμες αναφέρουν πως ο Βρετανός επιχειρηματίας "γκρίνιαξε" για το μέγεθος κάποιων εταιρειών που "τρέχει" ο Όμιλος στη χώρα μας και τα σενάρια που δημιουργήθηκαν σε χρόνο... dt, προβλέπουν απο ενδιαφέρουσες συνεργασίες-συμμαχίες μέχρι και…περιορισμό της λειτουργίας τους…

Το πιθανότερο, βέβαια, είναι να οδηγηθούμε σε «συμμαχίες» καθώς, άλλωστε, ο χάρτης της αγοράς επικοινωνίας στην Ελλάδα συνεχώς αλλάζει. Μάλιστα όπως ακούγεται συνεργασίες και συμπράξεις βρίσκονται προ των πυλών και στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Οι εταιρείες του κλάδου αναζητούν στηρίγματα για να ανταποκριθούν στο ανταγωνιστικό κλίμα που επικρατεί και πηγές αναφέρουν πώς κάποιες σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται  μέχρι και στο τελικό τους στάδιο. 

Το παιχνίδι βέβαια παίζεται κυρίως στο εξωτερικό καθώς τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά κατά κύριο λόγο διαμορφώνουν οι διεθνείς όμιλοι του χώρου της επικοινωνίας. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα ψιθυρίζονται έντονα το τελευταίο διάστημα, ένας εξ αυτών ετοιμάζεται να φέρει στην ελληνική αγορά μια νέα εταιρεία. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως  οι ψίθυροι δεν αφορούν ούτε το WPP Group, ούτε και το Publicis Groupe!
(advertising.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...