Στα 17,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ανήλθε η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη για το 2010 -παρουσιάζοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 15,4%. Πρόκειται για πορεία η οποία σε μεγάλο βαθμό επηρεάστηκε από την ανάπτυξη της online display διαφήμισης.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που διεξήγαγε το IAB Ευρώπης, η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή διαδικτυακής διαφήμισης στην Ευρώπη, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%.
Τα Social media, το video καθώς και το mobile ήταν οι επιμέρους τομείς επάνω στους οποίους στηρίχτηκε η online display διαφήμιση.
(nafteboriki.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου