Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Διαφήμιση: Αύξηση στην online δαπάνη


Στα 17,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ανήλθε η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη για το 2010 -παρουσιάζοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 15,4%. Πρόκειται για πορεία η οποία σε μεγάλο βαθμό επηρεάστηκε από την ανάπτυξη της online display διαφήμισης.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που διεξήγαγε το IAB Ευρώπης, η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή διαδικτυακής διαφήμισης στην Ευρώπη, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%.


Τα Social media, το video καθώς και το mobile ήταν οι επιμέρους τομείς επάνω στους οποίους στηρίχτηκε η online display διαφήμιση.
(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...