Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Στάχτη και μπούρμπερη στον μικρόκοσμο των ελληνικών media

του ΧΡΗΣΤΟΥ ΞΑΝΘΑΚΗ / ksanthakis@enet.gr / Μέσα & Media / Κ.Ε.
Στάχτη και μπούρμπερη στον μικρόκοσμο των ελληνικών media, με απολύσεις στον ΔΟΛ και στον Πήγασο και αδιέξοδο στο Alter.
Η αρχή έγινε στη Μεταμόρφωση με επιλεκτικές απομακρύνσεις στο συγκρότημα του «Εθνους» και συνεχίστηκε με καθυστέρηση στη μισθοδοσία για λόγους οι οποίοι δεν διευκρινίστηκαν. Ακολούθως πήρε σειρά η Μιχαλακοπούλου, όπου, ώς την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, γινόταν λόγος για 25 απομακρύνσεις από διάφορα τμήματα. Τώρα βέβαια που έχει αλλάξει ο μήνας, κανείς δεν ξέρει αν θα σταματήσει εκεί το ζήτημα ή θα διπλασιασθεί εν τέλει ο αριθμός. Ούτως ή άλλως, κάποια ονόματα θα «παίζουν» ώς την τελευταία στιγμή, ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση ή το βύσμα του καθενός. Πρόσφατο το έχω το..
παράδειγμα ενός ΝΠΙΔ που ανακοίνωσε έναρξη απομακρύνσεων κι έφτασε να πάρει τηλέφωνο πρώην πρωθυπουργός για να «προστατεύσει» συγκεκριμένο εργαζόμενο. Παρεμπιπτόντως, προς την έξοδο οδεύει και η ομάδα που είχε αφιχθεί από το «DownTown» για να βγάλει περιοδικά δημιουργικού κουτσομπολιού. Σημειώστε, πάντως, ότι η διεύθυνση του «Βήματος» πληροφόρησε τους συντάκτες πως δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις στην εφημερίδα.

Οσον αφορά τα δικά μας, η συνέλευση εργαζομένων της «Ε» αποφάσισε με ψήφους 112 έναντι 74 να πει «όχι» στην πρόταση για απεργιακή κινητοποίηση εντός των προσεχών ημερών. Η συνέλευση αποφάσισε επίσης (με συντριπτική πλειοψηφία) να επανεκτιμήσει τη στάση της όταν θα έχει στη διάθεσή της όλα τα στοιχεία από το επιχειρησιακό πλάνο και τη δανειοδότηση της επιχείρησης.

Στο Alter, πάλι, βουλιάζει η οθόνη. Το πρόγραμμα του καναλιού καλύπτεται από πάσης φύσεως επαναλήψεις, καθώς δεν βρέθηκαν σημεία επαφής ανάμεσα στους εργαζόμενους και στον Κώστα Γιαννίκο. Ο τελευταίος έδωσε εντολή την περασμένη Πέμπτη να μπεί το Alter στον αυτόματο πιλότο, διατηρώντας μόνο τις διαφημίσεις στον κανονικό προγραμματισμό. Μοναδική ελπίδα για τη συνέχεια; Μήπως και καταφέρουν τα σωματεία να συναντηθούν με τον Κ. Γιαννίκο (η πιθανότητα είναι κάπως ισχνή...), για να συμφωνήσουν σε ένα χρονοδιάγραμμα πληρωμών που θα ξαναβάλει μπρος τον δίαυλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...