Image via CrunchBase
Αν το έκανε αυτό κάποιος ιδιώτης θα μιλούσαμε για την επαγγελματική ιδιοφυΐα της εποχής. Το Ping είναι ένα προτότυπο social media network φτιαγμένο “μέσα” στο καινούργιο iTunes 10 της Apple που βγήκε στην κυκλοφορία πριν απο λίγες μέρες και ήδη έχει 2 εκατομμύρια χρήστες.
Με το Ping μπορείτε να ακολουθήσετε (σε στυλ Twitter) updates απο τους φίλους σας και απο τους αγαπημένους σας καλλιτέχνες. Καθώς επίσης περιλαμβάνει charts για άλμπουμ και ξεχωριστά τραγούδια. Και το σημαντικότερο? Μέχρι τώρα που το γράφω αναφέρονται πάνω απο 17.000 ημερομηνίες απο συναυλίες.
Είναι πλέον σίγουρη η επιτυχία του Ping στον πλανήτη μας (ναι ναι για τέτοια νούμερα μιλάμε…). Παρόλο που υπήρξαν πολλά άσχημα σχόλια και κρητικές απο τον διεθνή τύπο ο κόσμος φαίνεται να “αγαπάει” την Apple και να ακολουθεί την τάση που προωθεί η εταιρία. Ήδη μιλάμε για πάνω απο το 1/3 των χρηστών του iTunes οτι έχει κατεβάσει και χρησιμοποιεί το Ping.
Λογικό αν θέλετε την άποψή μου. Η Apple με κάθε ανακοίνωσή της προκαλεί
τόσο περιέργεια στους “ακόλουθους” της και μη που θα δοκιμάσουν όπως και να έχει τα νέα προϊόντα της. Το θέμα είναι οτι θα πρεπε να ξυπνήσουν λίγο και οι υπόλοιπες εταιρίες του χώρου και να κάνουν κάτι με τα προϊόντα και το μάρκετινγκ τους γιατί αλλιώς τους βλέπω να πέφτουν και να πέφτουν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου