Αν και τα
Social Media ξεκίνησαν ως ένας τρόπος με τον οποίο οι χρήστες μπορούσαν να έρθουν εύκολα σε επαφή μεταξύ τους έχουν πλέον εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο. Με το ρυθμό που εξελίσσεται η τεχνολογία ήταν απλώς θέμα χρόνου πριν οι ίδιοι οι χρήστες του Internet αρχίσουν να συμμετέχουν στη δημιουργία αλλά και διανομή του δικού τους περιεχομένου. Η επανάσταση των
Social Media ήταν αναπόφευκτη.
Αυτή τη στιγμή όσοι ασχολούνται με το
Marketing χρησιμοποιούν για την επιτυχημένη προώθηση των προϊόντων τους ένα μείγμα από ενέργειες σε παραδοσιακά μέσα και τα
Social Media. Οι χρήστες όμως των Social Media συνεχίζουν να αυξάνουν με καταιγιστικούς ρυθμούς, και ήδη έχουμε τις πρώτα δείγματα ότι οι ισορροπίες αλλάζουν.
Η επένδυση που χρειάζεται να γίνει για να μπει μια εταιρεία στα Social Media
είναι μηδαμινή από πλευράς κόστους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνει και πρόχειρα ή χωρίς σχεδιασμό.
Τα
Social Media δεν αφορούν άμεσα τις πωλήσεις. Περισσότερο έχουν να κάνουν με τη δημιουργία σχέσεων μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της ή των υποψήφιων πελατών της. Έχουν να κάνουν με την παροχή λύσεων σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι
πελάτες σας, έχουν να κάνουν τέλος με την εικόνα της εταιρείας σας στον κόσμο. Και αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική υπόθεση.
(Source:
ezinearticles.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου