Στην εικόνα μπορείτε να δείτε τους βασικότερους λόγους για τους οποίους κάποιος χρήστης κάνει follow κάποια εταιρεία στο Twitter (τα στοιχεία αφορούν την αγορά των Η.Π.Α.). Γιατί έχουν ενδιαφέρον;
Οι τρεις σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους κάποιος χρήστης κάνει follow μια εταιρεία στο Twitter είναι για να λαμβάνει ενημέρωση για νέα προϊόντα, να ενημερώνεται για τις δραστηριότητες μιας εταιρείας και τέλος να ενημερώνεται για εκπτώσεις και προσφορές σε προϊόντα. Στην πράξη και οι τρεις αυτοί λόγοι μπορούν να οδηγήσουν σε πωλήσεις. Έτσι αν και τα Social Media δεν είναι σημείο πώλησης τόσο αλλά ενημέρωσης βλέπουμε ότι μπορούν να επηρεάσουν θετικά τις πωλήσεις.
Ως παράδειγμα θα χρησιμοποιήσουμε το λογαριασμό της Virgin Airlines η οποία χρησιμοποιώντας την υπηρεσία του Twitter “Promoted Tweets” έκανε έκπτωση στους 500 πρώτους χρήστες που θα την επέλεγαν για να πετάξουν από δύο αεροδρόμια στην Αμερική προς τον Καναδά. Σύμφωνα με πληροφορίες η προσφορά έκανε sold out σε λιγότερο από 3 ώρες.
Πηγή: emarketer.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου