Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Αποχωρεί από το Sephora ο Όμιλος Μαρινόπουλου

Αποχωρεί από το Sephora ο Όμιλος Μαρινόπουλου  Η Sephora αποτελεί το δεύτερο σε μέγεθος και μερίδια δίκτυο καλλυντικών εγχωρίως
Αποχωρεί από τη λιανική καλλυντικών ο όμιλος Μαρινόπουλου, καθώς μέσα στο καλοκαίρι και ενόσω αναλάμβανε τον πλήρη έλεγχο του δικτύου super market Carrefour, προχωρούσε παραλλήλως, στην παραχώρηση του μεριδίου 50% που κατείχε στην αλυσίδα Sephora.
Συγκεκριμένα, η Μαρινόπουλος Holding Sarl είχε συμφωνήσει να πωλήσει τη συμμετοχή της ύψους 50% στο μετοχικό κεφάλαιο της Sephora Μαρινόπουλος Α.Ε. στη Sephora S.A.
Στις 25 Μαΐου 2012, η εταιρία Sephora S.A. γνωστοποίησε στη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού την απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου (μεταβολή από κοινό σε αποκλειστικό έλεγχο) της αλυσίδας, κίνηση η οποία έλαβε και την σχετική έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στις 6 Ιουλίου 2012 (αριθ. απόφασης 543/VII/2012).

Υπενθυμίζεται ότι η Sephora αποτελεί το δεύτερο σε μέγεθος και μερίδια δίκτυο καλλυντικών εγχωρίως.

Το joint venture του ομίλου Μαρινόπουλου με τη Sephora, εταιρία που ανήκει στον γαλλικό πολυεθνικό κολοσσό LVMH, ξεκίνησε το 2001, βασισμένο στο υπάρχον δίκτυο των Beauty Centers, τα οποία σταδιακά μετατράπηκαν σε καταστήματα Sephora. Η συνεργασία των δύο μερών αφορούσε αφενός την ελληνική αγορά, και αφετέρου τις γειτονικές αγορές της ΝΑ Ευρώπης (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία).


Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων Sephora ανέρχεται σε περίπου 30 σημεία πανελλαδικά και σε 20 σημεία στις γειτονικές αγορές. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία το 2010, η αλυσίδα της μικτής εταιρίας Μαρινόπουλου- Sephora παρουσίασε κάμψη τζίρου στα 43,6 εκατ.ευρώ από 54,6 εκατ.ευρώ το 2009 και σημαντική διεύρυνση ζημιών στα 20 εκατ.ευρώ από 9,4 εκατ.ευρώ ζημιές το 2009.
Την ίδια ώρα, τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας εμφανίζονταν αρνητικά κατά 17 εκατ. ευρώ. Αν και δεν κατέστη δυνατή η διασταύρωση στοιχείων για την οικονομική θέση της αλυσίδας στη χρήση του 2011, η θέση της εκτιμάται ότι επιδεινώθηκε περαιτέρω, δεδομένης της συνεχιζόμενης ύφεσης στην εγχώρια αγορά καλλυντικών που ξεπέρασε το 10% την προηγούμενη χρονιά.
Σημειώνεται ότι η διακοπή συνεργασίας με την Sephora, αποτελεί το δεύτερο «διαζύγιο» του ομίλου Μαρινόπουλου με τον όμιλο LVMH, καθώς προηγήθηκε η αποχώρηση της αλυσίδας Fnac. Σ’εκείνη την περίπτωση εκτός από λύση της συνεργασίας των δύο μερών, είχε αποφασιστεί και το κλείσιμο της αλυσίδας στην Ελλάδα. Όσον αφορά την τύχη της Sephora σε Ελλάδα και Βαλκάνια ερωτηματικό παραμένει το ποια στρατηγική αναδιάρθρωσης θα διαλέξει πλέον ο όμιλος LVMH.

Πηγή : http://www.thebest.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...