Η βρετανική Telegraph ανακοίνωσε ότι θα προβάλλει ειδησεογραφικά βίντεο δικής της παραγωγής
Εκπρόσωποι της βρετανικής εφημερίδας «The Telegraph» ανακοίνωσαν ότι σύντομα πρόκειται να αρχίσουν να εκπέμπουν μέσω της ιστοσελίδας τους live βίντεο εσωτερικής παραγωγής.
Όπως εξήγησαν θα υπάρχει ένα στούντιο μέσα στα γραφεία της εφημερίδας, όπου θα γίνεται η παρουσίαση των κυριοτέρων ειδήσεων, ενώ οι ρεπόρτερ θα είναι εφοδιασμένοι με εξοπλισμό που θα τους δίνει τη δυνατότητα να μεταδίδουν βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τον τόπο του ρεπορτάζ. Επίσης, θα συνεργάζονται με το τηλεοπτικό τμήμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Associated Press για βίντεο που δεν μπορούν να παραχθούν από τους συνεργάτες της εφημερίδας.
Οι εκπρόσωποι της εφημερίδας δεν διευκρίνισαν το ακριβές ύψος της επένδυσης, αλλά τόνισαν ότι η διοίκηση της εφημερίδας είναι αποφασισμένη να δώσει έμφαση στο «ζωντανό» οπτικό υλικό και τις εσωτερικές παραγωγές.
Να θυμίσουμε ότι τον τελευταίο καιρό οι περισσότεροι δημοσιογραφικοί οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο «ποντάρουν» όλο και περισσότερο στο βίντεο, καθώς φαίνεται να προσελκύει το ενδιαφέρον των διαδικτυακών επισκεπτών. Πριν λίγες εβδομάδες και η ενημερωτική ιστοσελίδα The Huffington Post άρχισε να μεταδίδει δελτία ειδήσεων και εκπομπές από ένα ειδικά διαμορφωμένο στούντιο στα κεντρικά της γραφεία.
Πηγή : http://www.tovima.gr
Όπως εξήγησαν θα υπάρχει ένα στούντιο μέσα στα γραφεία της εφημερίδας, όπου θα γίνεται η παρουσίαση των κυριοτέρων ειδήσεων, ενώ οι ρεπόρτερ θα είναι εφοδιασμένοι με εξοπλισμό που θα τους δίνει τη δυνατότητα να μεταδίδουν βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τον τόπο του ρεπορτάζ. Επίσης, θα συνεργάζονται με το τηλεοπτικό τμήμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Associated Press για βίντεο που δεν μπορούν να παραχθούν από τους συνεργάτες της εφημερίδας.
Οι εκπρόσωποι της εφημερίδας δεν διευκρίνισαν το ακριβές ύψος της επένδυσης, αλλά τόνισαν ότι η διοίκηση της εφημερίδας είναι αποφασισμένη να δώσει έμφαση στο «ζωντανό» οπτικό υλικό και τις εσωτερικές παραγωγές.
Να θυμίσουμε ότι τον τελευταίο καιρό οι περισσότεροι δημοσιογραφικοί οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο «ποντάρουν» όλο και περισσότερο στο βίντεο, καθώς φαίνεται να προσελκύει το ενδιαφέρον των διαδικτυακών επισκεπτών. Πριν λίγες εβδομάδες και η ενημερωτική ιστοσελίδα The Huffington Post άρχισε να μεταδίδει δελτία ειδήσεων και εκπομπές από ένα ειδικά διαμορφωμένο στούντιο στα κεντρικά της γραφεία.
Πηγή : http://www.tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου