Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Σε 1.000.000 ευρώ υπολογίζονται τα οφέλη του Star από το κόψιμο της πρωινής ζώνης


Περίπου 1.000.000 ευρώ λέγεται ότι κατάφερε να εξοικονομήσει η διοίκηση του Star από τις αλλαγές και τις περικοπές που πραγματοποίησε όλο το προηγούμενο διάστημα στο κανάλι. Οι απολύσεις, μαζί με τα «μαζέματα» στις παραγωγές, αλλά κυρίως το κόψιμο της πρωινής ζώνης, είχαν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των ζημιών και την εξοικονόμηση χρημάτων που θα βοηθήσουν λειτουργικά το κανάλι το επόμενο διάστημα που η διαφήμιση – σύμφωνα με τις προβλέψεις, θα παραμείνει στα ίδια χαμηλά επίπεδα. Ως εκ τούτου η πορεία της νέας μεσημεριανής ζώνης του καναλιού και οι κακές επιδόσεις που καταγράφει έναντι του ανταγωνισμού, ουδόλως ενδιαφέρει τη διοίκηση που πλέον μετράει με άλλα νούμερα την επιτυχία και την αποτυχία!

(enimerosi24)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...