Στα 76 εκατ. Ευρώ ανήλθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas.
Στα 76 εκατομμύρια Ευρώ ανήλθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 2011, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 23 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks.
Aναλυτικότερα, η αγορά του display advertising κινήθηκε ανοδικά και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να κινούνται γύρω στα 20 εκατ. ευρώ. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παραμένει πρώτος στη σχετική διαφημιστική απορρόφηση, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 25% της δαπάνης, ενώ σε όμοια επίπεδα κινείται και ο κλάδος των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Τα καταναλωτικά αγαθά διατηρούν ένα σχετικά υψηλό, σε σχέση με την περσινή χρονιά, μερίδιο, απορροφώντας το 16% της δαπάνης του τελευταίου τριμήνου και περίπου 18% της συνολικής ετήσιας δαπάνης.
Σύμφωνα με το IAB Hellas τα στοιχεία αυτά «αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν οι διαφημιζόμενοι στην ψηφιακή διαφήμιση, και καθιστώντας την, εν μέσω έντονα υφεσιακού οικονομικού περιβάλλοντος, θύλακα εύρυθμης και υγιούς ανάπτυξης».
Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
(http://www.advertising.gr/)
Aναλυτικότερα, η αγορά του display advertising κινήθηκε ανοδικά και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να κινούνται γύρω στα 20 εκατ. ευρώ. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παραμένει πρώτος στη σχετική διαφημιστική απορρόφηση, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 25% της δαπάνης, ενώ σε όμοια επίπεδα κινείται και ο κλάδος των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Τα καταναλωτικά αγαθά διατηρούν ένα σχετικά υψηλό, σε σχέση με την περσινή χρονιά, μερίδιο, απορροφώντας το 16% της δαπάνης του τελευταίου τριμήνου και περίπου 18% της συνολικής ετήσιας δαπάνης.
Σύμφωνα με το IAB Hellas τα στοιχεία αυτά «αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν οι διαφημιζόμενοι στην ψηφιακή διαφήμιση, και καθιστώντας την, εν μέσω έντονα υφεσιακού οικονομικού περιβάλλοντος, θύλακα εύρυθμης και υγιούς ανάπτυξης».
Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
(http://www.advertising.gr/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου