Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Η κατάργηση αγγελιόσημου στο τραπέζι...

Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΔΟΛ, Σταύρο Ψυχάρη, είχαν οι εκδότες εφημερίδων και περιοδικών, με θέμα συζήτησης την κατάργηση του αγγελιόσημου.
 
Κρίσιμη έκτακτη σύσκεψη για το θέμα της ενδεχόμενης κατάργησης του αγγελιοσήμου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (15/2) στο γραφείο του προέδρου του ΔΟΛ, Σταύρου Ψυχάρη, με τη συμμετοχή των εκδοτών εφημερίδων και περιοδικών. Η εξέλιξη δρομολογήθηκε με τη διαδικασία του επείγοντος, μετά την ψήφιση του Μνημονίου ΙΙ, το οποίο προωθεί το πέρασμα της διαχείρισης και είσπραξης των φόρων υπέρ τρίτων στο ελληνικό Δημόσιο. Θυμίζουμε ότι τόσο η ΕΔΕΕ (Διαφημιστικές), όσο και ο ΣΔΕ (Διαφημιζόμενοι), διατυπώνουν ως πάγιο αίτημα την κατάργηση του αγγελιοσήμου.

Παράλληλα και ο ΣΕΒ, μέσω του προέδρου του, Δημήτρη Δασκαλόπουλου, έθεσε το 2010 (1/12), θέμα αγγελιοσήμου, χαρακτηρίζοντάς το «εμπόδιο επιχειρηματικότητας» στην έκθεση που παρέδωσε στον υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μ. Χρυσοχοϊδη, στο πλαίσιο της διαβούλευσης με τίτλο «Επιχειρηματικότητα χωρίς εμπόδια», εντάσσοντάς το στη λίστα με τα 250 εμπόδια στην επιχειρηματική δράση.


Πάντως, όποια θέση και να υιοθετούν στην παρούσα φάση οι εκδότες και μηντιάρχες, δεν θεωρείται πιθανό να είναι σε θέση να αποτρέψουν την όποια απόφαση ληφθεί τελικά. Θυμίζουμε ότι το περασμένο Φθινόπωρο είχε διατυπωθεί αίτημα προς την κυβέρνηση να μειωθεί το ποσοστό του αγγελιοσήμου από 20% (στον Τύπο) σε 10%, προτείνοντας αντ' αυτού ένα μεικτό σύστημα απόδοσης εισφορών στους ασφαλιστικούς οργανισμούς των εργαζομένων στα ΜΜΕ. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει την απόδοση του μειωμένου αγγελιοσήμου και τη συμμετοχή των εκδοτικών επιχειρήσεων, με ποσοστό εργοδοτικής εισφοράς, με κριτήρια στοιχείων κυκλοφορίας και αριθμού εργαζομένων. Η αλλαγή στάσης σημειώθηκε με αφορμή την απελευθέρωση του επαγγέλματος των εφημεριδοπωλών από 1ης Ιουλίου 2011.
(advertising.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...