Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Λύση για το Alter θέλει το ΕΣΡ

Συνάντηση με εκπροσώπους των εργαζομένων στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, είχαν τα μέλη του ΕΣΡ, προκειμένου να λάβουν ενημέρωση για την κατάσταση του σταθμού.
 
Τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης συναντήθηκαν με τον Ευστάθιο Γκότση, πρόεδρο του Δ.Σ. και εκπροσώπους των εργαζόμενων στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, προκειμένου να ενημερωθούν για την κατάσταση του σταθμού. Ο πρόεδρος του ΕΣΡ, κ. Ιωάννης Λασκαρίδης, δήλωσε μετά τη συνάντηση ότι «σκοπός του Συμβουλίου δεν είναι να επιτείνουμε το πρόβλημα της ανεργίας. Επειδή διακυβεύονται τα συμφέροντα πολλών εργαζομένων, πρέπει να βρεθεί μια λύση για το κανάλι και τους εργαζόμενους».
Στο μεταξύ, το Συμβούλιο τιμώρησε τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 με πρόστιμο 20.000 ευρώ για την εκπομπή «Vampire in Brooklyn», για λανθασμένη σήμανση και προβολή βίαιων σκηνών σε ώρες παιδικής τηλεθέασης. Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στον ίδιο σταθμό για υπέρβαση νομίμου χρόνου διαφημίσεων.

Ακόμα, επέβαλε πρόστιμο 3.000 ευρώ στον ραδιοφωνικό σταθμό Real fm και στην εκπομπή Ελληνοφρένεια (14/09/2011), για παραπλάνηση ακροατών και προσβολή δικαιώματος επικοινωνίας και καταγραφή τηλεφωνικής συνομιλίας εν αγνοία του συνομιλητή για τηλεφωνική φάρσα στο υπουργείο Παιδείας, που μιλούσε για διανομή DVD με πορνογραφικό υλικό στα σχολεία.

Τέλος, έπειτα από καταγγελία ιδιώτη περί μη υλοποίησης προγράμματος της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, το ΕΣΡ απευθύνει μη κυρωτική σύσταση στην ΕΡΤ ΑΕ, καθώς με βάση τις εκάστοτε δυνατότητές της πρέπει να εκπληρώνει την εκ του νόμου υποχρέωσή της προς συνεχή υλοποίηση επίκαιρου προγράμματος από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της για την ενημέρωση, μόρφωση και ψυχαγωγία του ελληνικού λαού. Όπως αναφέρει το αιτιολογικό, κατά τον έλεγχο των τηλεοπτικών προγραμμάτων διαπιστώθηκε ότι οι σταθμοί της ΕΡΤ δεν προέβαλαν επί μακρό χρονικό διάστημα (από 30.11.2011 έως 16/12/2011) πλήρες και επίκαιρο πρόγραμμα...

(advertising.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...