Η φούσκα στην τηλεόραση σπάει, ποιο όμως είναι το νέο τηλεοπτικό μοντέλο μετά την ελεγχόμενη πτώχευση ; Ο πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ και διευθύνων σύμβουλος του Star Channel, Πάνος Κυριακόπουλος σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Ad Business» περιγράφει τις αιτίες της κατάρρευσης της τηλεοπτικής αγοράς. Η ιστορία της ανάπτυξης με την εγγύηση των τραπεζικών δανείων τελειώνει και έρχεται η ώρα της χρηματοδότησης των τηλεοπτικών επιχειρήσεων από τους μετόχους τους.
«Η κρίση που αντιμετωπίζει η τηλεοπτική βιομηχανία δεν είναι μόνον αποτέλεσμα της πτώσης της διαφημιστικής δαπάνης", πιστεύει ο πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ . «Οφείλεται σε μεγάλο μέρος στη <<φούσκα>> που είχε δημιουργηθεί με τις ανεξέλεγκτες δανειοδοτήσεις του κλάδου, της αδιαφάνειας στις συναλλαγές, στο υπερβολικό κόστος των τηλεοπτικών προγραμμάτων, τις υψηλές αμοιβές των συντελεστών και στον αλόγιστο ανταγωνισμό» .
Κατά τον Πάνο Κυριακόπουλο, «η λύση του προβλήματος θα έρθει από την αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου» με την προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα. «Αυτό είναι επώδυνο, αλλά απολύτως αναγκαίο» θεωρεί επισημαίνοντας πως «η διαφημιστική δαπάνη είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας, την ψυχολογία και την προσδοκία της αγοράς» « Όσο δεν υπάρχει «φως στο τούνελ», δεν θα υπάρξει και ανάκαμψη στη διαφημιστική δαπάνη» συνεχίζει και εκεί βρίσκεται πλέον ένα μέρος του ζητήματος της τηλεοπτικής αγοράς.»
Ανεβάζει η συνδρομητική Tv την πίεση στην ελεύθερη τηλεόραση; «Εάν τα συνδρομητικά κανάλια πιστεύουν ότι είναι σε όφελός τους να αγοράζουν ακριβό τηλεοπτικό προϊόν είναι ελεύθερα να το κάνουν, από τη στιγμή που τηρούνται οι κανόνες του ανταγωνισμού» είναι η θέση του Π. Κυριακόπουλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου