Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Μια μαύρη κοιλότητα χαλάει τα πάντα.

Η Colgate Χιλής έτρεξε μια διαφημιστική καμπάνια print με τίτλο "Μια μαύρη κοιλότητα χαλάει τα πάντα".Είχε τρεις διαφορετικές κ/χ με τίτλους  "Εκκλησία", "Opera" και "Pool". με αυτή την καμπάνια η Golgate έχει κερδίσει ένα Αργυρό Λιοντάρι Print στις Κάννες στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας. 
Μαύρα στοιχεία ξεχωρίζουν σε
έναν κόσμο των λευκών, καταστρέφοντας έναν γάμο, μια παράσταση όπερας, και μια συγχρονισμένη κολυμβητική ομάδα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...