Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

«Καμπανάκι» για τα ασφαλιστικά ταμεία των δημοσιογράφων

Ανακοίνωση για την δραματική μείωση πόρων στα ασφαλιστικά ταμεία των δημοσιογράφων εξέδωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών, εξαιτίας της εισφοροδιαφυγής, των περικοπών μισθών και των απολύσεων, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για το συγκεκριμένο ζήτημα. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ:

«Η μείωση των εισφορών των ασφαλιστικών μας φορέων είναι ένα μείζον θέμα, στο οποίο η ΠΟΕΣΥ και οι Ενώσεις μέλη της, αλλά και οι υπόλοιπες Ενώσεις των εργαζομένων στα ΜΜΕ οφείλουν να στρέψουν την προσοχή τους άμεσα.

Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από τις συναντήσεις που πραγματοποίησε χθες 19 Ιουλίου 2011,  αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ,  με τον Πρόεδρο του ΕΤΑΠ ΜΜΕ Κ. Τσουπαρόπουλο και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ.

Από τις δυο συναντήσεις προέκυψαν ανησυχητικά στοιχεία:

• Στην Α΄ διεύθυνση του

ΕΤΑΠ ΜΜΕ υπάρχουν σήμερα καταγεγραμμένοι περίπου 700 άνεργοι συνάδελφοι.
• Καταγράφεται μείωση των ασφαλιστικών εισφορών περίπου 30% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά,  που οφείλεται στη μείωση της απασχόλησης, αλλά και στη δραστική περικοπή μισθών σε πολλές επιχειρήσεις.
• Υπάρχει εκτεταμένη εισφοροδιαφυγή από τις εκδοτικές επιχειρήσεις (χαρακτηριστικό ότι όλες οι αθλητικές εφημερίδες Αθήνας και Θεσσαλονίκης δεν έχουν αποδώσει τις οφειλόμενες εισφορές για δυο χρόνια).
• Η μείωση των εσόδων από το Αγγελιόσημο φθάνει στο 32%, που οφείλεται τόσο στη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, όσο και στη μη απόδοσή του.
• Το διαφημιστικό έσοδο των επιχειρήσεων ΜΜΕ «σπάει» και στις ενημερωτικές σελίδες που διατηρούν στο διαδίκτυο, όπου δεν υπάρχει υποχρέωση Αγγελιοσήμου, ώστε να μειώνεται δραστικά το ποσό του Αγγελιοσήμου που αποδίδουν οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις.

Τα συσσωρευμένα ανείσπρακτα ποσά οφείλονται στην ανυπαρξία ελεγκτικού μηχανισμού στα Ταμεία, γεγονός που τόσο η Διοίκηση του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, όσο και ο ΕΔΟΕΑΠ προσπαθούν να λύσουν με τη συγκρότηση ειδικών συνεργείων ελέγχου από ειδικευμένους υπαλλήλους.http://www.newpost.gr 

Για την συνέχεια πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...