Η εταιρεία Nielsen συμφώνησε στην εξαγορά της NeuroFocus, πρωτοπόρας εταιρείας στη χρήση των Νευροεπιστημών στον τομέα της διαφήμισης και των ΜΜΕ, σύμφωνα με δημοσίευμα της MediaDailyNews.
Επισήμως η εταιρεία δεν έχει σχολιάσει την είδηση, ωστόσο μερίδιο μετοχών στη NeuroFocus κατέχει από το 2008. Αξίζει να σημειωθεί ότι η NeuroFocus έχει ανακοινώσει την εύρεση μίας νέας τεχνολογίας, η οποία σου δίνει τη δυνατότητα να «διαβάζει τη σκέψη σου». Ονομάζεται Mynd και, όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιοι, μπορεί να διαβάσει και να ερμηνεύσει τα ηλεκτρικά σήματα που εκπέμπει ο ανθρώπινος εγκέφαλος σε βαθμό που μπορεί να χαρακτηριστεί ιατρικός και μάλιστα θα μπορούσε κάποια στιγμή να χρησιμοποιηθεί από ΑΜΕΑ στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν μηχανήματα. Το Mynd έχει, επίσης, τη δυνατότητα να συνδεθεί μέσω Bluetooth με τις μιντιακές συσκευές που
χρησιμοποιούν οι άνθρωποι. Πάντως το ποια ακριβώς χρήση σκοπεύει να κάνει η Nielsen -εφόσον εξαγοράσει τη NeuroFocus- της νέας αυτής τεχνολογίας που θυμίζει ταινίες επιστημονικής φαντασίας, παραμένει ακόμη άγνωστο.Πηγή: MediaDailyNews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου