Η εταιρία Nielsen λανσάρισε το VideoCensus, το οποίο σύμφωνα με την ίδια είναι ένα εργαλείο μέτρησης της απόδοσης του Διαδικτυακού (online) βίντεο. Το VideoCensus θα επιτρέψει στους ιδιοκτήτες ΜΜΕ και στους διαφημιστές να μετρήσουν το μέγεθος και τη δημογραφική σύνθεση του κοινού που παρακολουθεί online βίντεο τόσο για όλο το Internet όσο και για ειδικές ιστοσελίδες. Επίσης παρέχει δεδομένα όπως ο συνολικός αριθμών βίντεο που είδε κάποιος και ο μέσος χρόνος που δαπανά ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας για να δει βίντεο. Τα πιο πρόσφατα δεδομένα που είναι διαθέσιμα δείχνουν ότι 26,9 εκατομμύρια άτομα στο Ην. Βασίλειο είδαν βίντεο μέσω streaming από
ιστοσελίδες σε υπολογιστές που βρίσκονταν ή στο σπίτι ή στη δουλειά τον Απρίλιο του 2011. Επίσης, τα στοιχεία δείχνουν ότι το YouTube ήταν η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα για την παρακολούθηση βίντεο με 19,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες στο Ην. Βασίλειο επίσης τον Απρίλιο του 2011 ακολουθούμενοαπό την ιστοσελίδα του BBC (9,1 εκατομμύρια χρήστες), του VEVO (5,3 εκατομμύρια) και του Facebook (4,4 εκατομμύρια).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου