Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αυτοκινητοβιομηχανίες και κοινωνική δικτύωση


Η Toyota πρωτεργάτης της ιδέας

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Toyota, που ήδη εργάζονται σε ένα σύστημα το οποίο θα σου επιτρέπει να συνδέεσαι με το αυτοκίνητο σου και να «επικοινωνείς», όπως ακριβώς γίνεται με τους διαδικτυακούς φίλους σου στα διάφορα γνωστά κοινωνικά δίκτυα. 

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα που θα σε πληροφορεί για τις διάφορες ανάγκες του αυτοκινήτου σου. Δε θα πρέπει να ακούγεται περίεργο αυτό, μιας και ήδη τα αυτοκίνητα του σήμερα από άποψη τεχνολογίας φέρουν τεράστιες διαφορές με αυτά πριν από κάποια χρόνια. Θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε και αυτά «έξυπνα. Η Toyota έχει υπογράψει ήδη συνεργασία με την Microsoft, για να αναπτύξουν το σύστημα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα αρχίζει να εφαρμόζεται στα αυτοκίνητά το 2012, ξεκινώντας φυσικά από την Ιαπωνία. 

Ο κυριότερος λόγος που έχουν επενδύουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, δεν είναι μόνο και μόνο, επειδή οι σύγχρονοι άνθρωποι έχουν ζητήματα εξάρτησης με το διαδίκτυο, αλλά κυρίως για να σε ενημερώνει συχνότερα και αποτελεσματικότερα για το αν ας πούμε θα χρειάζεται φόρτιση, μιας και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να αποτελούν την επόμενη γενιά. Θα μπορούσαν να σε ενημερώνουν για κάποιο επικείμενο σέρβις ή και για ένα σωρό πληροφορίες, ακόμα και για πιο ειδικά τεχνικά ζητήματα.newsbeast


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...