Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Ελλάδα: Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις διαφημιστικές εταιρείες


Οι διαφημιστικές εταιρείες -μέσω της οδού της αυτορρύθμισης- επιχειρούν να προσαρμοστούν στις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή και την προστασία της ιδιωτικότητάς του. Για το λόγο αυτό, η European Advertising Standards Alliance (EASA) δημοσίευσαν από κοινού με το Ιnteractive Advertising Bureau (IBA) ένα νέο Κώδικα Δεοντολογίας, προκειμένου οι διαφημιστικές εταιρείες να συμμορφωθούν με τις προωθούμενες ρυθμίσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την παρακολούθηση της πλοήγησης των χρηστών (βλ. και ΕνδιάΜΕΣΑ Τεύχος 105, σελ 4). Μεταξύ άλλων προβλέπεται έλεγχος της διαδικασίας Online Behavioural Advertising
(OBA) από τους καταναλωτές αλλά και προτεινόμενες πρακτικές για το σκοπό αυτό, όπως π.χ η καθιέρωση διακριτικού πανευρωπαϊκού λογοτύπου για την ταυτοποίηση των διαφημίσεων, που αξιοποιούν την τεχνολογία των cookies. Πηγές: IAB Hellas, EASA-Alliance, Lawnet/ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ-ΙΟΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...