Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Πόλεμος τιμών από Volkswagen στις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες

Σε πόλεμο τιμών πιέζει τις άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες η ηγετική δύναμη στην αγορά Volkswagen, σε μία περίοδο που αυτές βασίζονται πρωτίστως στην αύξηση των πωλήσεων για να αυξήσουν τα κέρδη τους, αναφέρει το Μπλούμπεργκ.



Η Volkswagen "μειώνει τις τιμές της από μία θέση ισχύος" δήλωσε ο Max Warburton, αναλυτής της Sanford C. Bernstein. "Η τιμολόγηση υπέστη σημαντικό πλήγμα στη διάρκεια της ύφεσης και προφανώς χειροτέρεψε στο δ' τρίμηνο παρά την οικονομική ανάκαμψη".
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων προβλέπεται να συρρικνωθεί φέτος για τέταρτο συνεχόμενο έτος ακολουθώντας το τέλος των κρατικών επιδοτήσεων που ώθησαν τις πωλήσεις στη διάρκεια της ύφεσης.
Το 2011 τα μερίδια των πωλήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη ήταν 63% για τη Renault, 61% για την Peugeot, 46% για τη Fiat και επίσης 46% για την Volkswagen (7,1 εκατομ. οχήματα οι πωλήσεις της τελευταίας στην Ελλάδα).
Την τελευταία τριετία η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου μειώθηκε 14% σε 13,8 εκατομ. πωλήσεις το 2010 έναντι 16 εκατομ. το 2007, σύμφωνα με στοιχεία της Automobile Manufacturers’ Association.
Για το 2011 εκτιμάται νέα κάμψη 2%, σύμφωνα με την Renault, ενώ για τη γαλλική αγορά αναμένεται πτώση 8% αντίστοιχα.enet.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...