Οι marketeers στις ΗΠΑ θα δαπανήσουν 3,08 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να διαφημίσουν στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης φέτος, σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις από τηνeMarketer.
Αυτό είναι 55% αύξηση σε σχέση με τις 1,99 δισεκατομμύρια δολάρια που οι διαφημιστές επένδυσαν στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, το 2010,και σχεδόν το 11% αυτού που αναμένεται να δαπανήσουν για όλες τις online διαφημίσεις στις ΗΠΑ το 2011 σύμφωνα με το eMarketer.
Παγκοσμίως οι δαπάνες για κοινωνικά δίκτυα αναμένεται να
αυξηθούν κατά 71,6% σε 5,97 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια, περίπου το 8,7% του συνολικού ποσού που οι διαφημιστές προβλέπεται να δαπανήσουν σε online το 2011.
Και ποια κοινωνικό δίκτυο είναι έτοιμη να αναλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι των εν λόγω δολαρίων ; Το μαντέψατε: Facebook.
ΤΟ eMarketer αναμένει ότι οι διαφημιστές θα επενδύσουν 4 δισεκατομμύρια δολάρια για την κοινωνική δικτύωση αυτό το έτος, 2,19 δισεκατομμύρια δολάρια θα προέλθουν από τις ΗΠΑ . Αυτό το ποσό είναι περισσότερο από το διπλάσιο του ποσού (1.860.000.000 δολάρια) που το Facebook "τράβηξε" μέσα στο 2010.
"Το 2010 ήταν η χρονιά που Facebook καθιερωθεί σταθερά ως μια σημαντική δύναμη όχι μόνο στην κοινωνική διαφήμιση δίκτυο, αλλά το σύνολο των online διαφημίσεων», δήλωσε η Debra Aho Williamson, κύριος αναλυτής της eMarketer. "Το 2011, η παγκόσμια παρουσία της είναι κάτι που κανένα πολυεθνικό διαφημιστικό δίκτυο δεν μπορεί να αγνοήσει."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου