Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Η κρατική διαφήμιση η μόνη ενίσχυση στα ΜΜΕ

Καμία νομοθετική πρωτοβουλία ή άλλου τύπου ενίσχυση δεν πρόκειται να αναλάβει και να παράσχει η κυβέρνηση στα δοκιμαζόμενα από την οικονομική κρίση ΜΜΕ, όπως δηλώνουν τουλάχιστον επισήμως τα στελέχη της, εξαιρώντας την κρατική διαφήμιση. Έτσι η μόνη ενίσχυση που αναμένεται να δεχθούν εφημερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις από την πολιτεία είναι η κρατική διαφήμιση και τίποτα άλλο, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαικές κυβερνήσεις, με προεξάρχουσα την κυβέρνηση Σαρκοζί στη Γαλλία. Μάλιστα να θυμίσουμε ότι στην τελευταία του συνάντηση ο αναπληρωτής υπουργός πολιτισμού, Τηλέμαχος Χυτήρης με τους δημοσιογράφους είχε δηλώσει ότι η διαφήμιση φέτος θα είναι μειωμένη σε σχέση με άλλες χρονιές. Ωστόσο γνωρίζοντας πώς λειτουργεί το ελληνικό κράτος κρατάμε πολλές επιφυλάξεις για τον τρόπο που θα διαχειριστεί τα προβλήματα στον χώρο των ΜΜΕ. Κάτι μας λέει – από τα σημάδια που έχουν ήδη φανεί – η κυβέρνηση Παπανδρέου θα ακολουθήσει την πεπατημένη με τους εκδότες… 

Ποιος θα μοιράσει την κρατική διαφήμιση;
Ένα ερώτημα όμως που προκύπτει σχετικά με την κρατική διαφήμιση, πριν φθάσουμε στο ποιος θα την πάρει και με ποια κριτήρια, είναι ποιος θα την δώσει. Με άλλα λόγια ποιος θα έχει την τελική απόφαση από την πλευρά της κυβέρνησης; Ραγκούσης, Χυτήρης ή Πεταλωτής; Γνώμη μας είναι ότι ο πρώτος και ο τελευταίος θα έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο!http://www.enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...