Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Microsoft : Ετοιμάζει τον νέο αντίπαλο του iPad


Ο CEO της Microsoft Steve Ballmer φαίνεται να ετοιμάζεται να αποκαλύψει νέο software για τις ταμπλέτες της εν λόγω εταιρίας, στο Consumer Electronics Show της επόμενης εβδομάδας.

Οι σκεπτικιστές, όμως, πιστεύουν πως είναι πολύ αργά να καλυφθεί η απόσταση μεταξύ της Microsoft του Bill Gates και της Apple του Steve Jobbs.

Η Microsoft θα ανακοινώσει μία νέα ολοκληρωμένη έκδοση των Windows η οποία θα «τρέχει» με τεχνολογία της εταιρίας ARM Holdings.

Αυτή η συμμαχία είναι μία προσπάθεια της Microsoft να προσφέρει ό, τι προσφέρει ήδη η Apple στις ταμπλέτες της. Η αποτυχία ή η επιτυχία θα κριθεί στις λεπτομέρειες αφού όπως καταλαβαίνουμε όλοι η μάχη θα είναι μεγάλη, με την Apple να έχει τόσο μεγάλο προβάδισμα στην συγκεκριμένη αγορά.


Η νέα έκδοση αυτή των Windows θα είναι ειδικά σχεδιασμένη για να χρησιμοποιείται από συσκευές η οποίες χρησιμοποιούν μπαταρίες, όπως ταμπλέτες η wireless συσκευές.

Με τις συσκευές iPad της Apple να έχουν πουλήσει 7.46 εκατομμύρια μέχρι τώρα, με αναμενόμενες πωλήσεις συσκευών γύρω στα 37.2 επιπλέον iPad μέσα στο 2011, η Apple έχει στριμώξει την αγορά.

Εκτός αυτού, η εταιρία του Jobs έχει επίσης ανεβάσει τις προσδοκίες των καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις ταμπλέτες. Χωρίς τη χρήση πλαστικού «στυλό», το iPad παραμένει η πιο δημοφιλής touchscreen συσκευή.
Σύμφωνα με τον Michael Gartenberg, της Gartner Inc. η Apple «κατάφερε να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του υπολογιστή και του κινητού τηλεφώνου».
Παρόλα αυτά, μία επιτυχής παρουσίαση στο CES μίας συσκευής των Windows tablets, μπορεί να κλέψει τις καρδιές πολλών.
Με την μετατροπή του software το οποίο θα χρησιμοποιεί η ταμπλέτα της Microsoft, η ταμπλέτα θα διαφοροποιηθεί από αυτή της Apple η οποία βασικά κάνει χρήση λογισμικού κινητού τηλεφώνου και η οποία επιτρέπει στο iPad να έχει άμεση εκκίνηση, καλή αντοχή μπαταρίας και πλέον των 300000 apps διαθέσιμα ήδη για το iPhone.

Ενώ η Microsoft είχε νικήσει την Apple από τη στιγμή της γέννησης του PC και είχε στριμώξει την εταιρία με το μήλο στο μόλις 10% της αγοράς, ο Steve Ballmer φαίνεται τουλάχιστον να έχει καταλάβει πως τη μάχη με τις ταμπλέτες τη χάνει καθημερινά από Apple και Google, όσο καθυστερεί το λανσάρισμα ανταγωνιστικών Windows tablet συσκευών.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η μάχη θα είναι ανοδική, για το γίγαντα της Microsoft.

Πηγή : Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...