Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

«Οδοστρωτήρες» σε εφημερίδες και κανάλια


- Έρχεται η ώρα της αλλαγής σκυτάλης στη διεύθυνση της μεγαλύτερης εφημερίδας της χώρας; Διότι καλοί οι «οδοστρωτήρες», αλλά κάποιος πρέπει να φτιάχνει και καλές εφημερίδες.
- Μιας και μιλάμε για «οδοστρωτήρες», μαθαίνουμε πως ο γερμανός μάνατζερ προκαλεί ήδη πολλές εντάσεις στο κανάλι των βορείων προαστίων και άρχισαν να κατασκευάζονται τα πρώτα οχυρωματικά έργα.
- Στάση πληρωμών έχουν κηρύξει εδώ και καιρό οι θυγατρικές Μέσων Ενημέρωσης προς τους πιστωτές... Για παράδειγμα, λαμπερό κανάλι που διοργανώνει γεύματα, χαρές και πανηγύρια αρνείται να εκτελέσει μια σύμβαση με ελάχιστα ευρώ...
- Την ίδια ώρα -και ενώ οι ιδιωτικοί σταθμοί δεν καταβάλλουν ειδικό φόρο τηλεόρασης και τέλη χρήσης συχνοτήτων- ζητούν τη συρρίκνωση της ΕΡΤ.
- Αντί να προστρέξουν σε συνεργασία για τη δημιουργία μιας σοβαρής τηλεοπτικής αγοράς, όπου το ανταποδοτικό τέλος θα μπορούσε να είναι σοβαρός παράγοντας ανάπτυξης.
- Αφού μιλάμε για την ΕΡΤ, ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος Γ. Γαμπρίτσος έλαβε την αμοιβή του;
- Εκδόσεις: Κυκλοφόρησε το τεύχος (5-6) του περιοδικού «Κωπηλάτες», με τίτλο «Στην εποχή του πανικού» και ειδική ενότητα για τον «Πανικό στη δημοσιογραφία».
Από την «Ελευθεροτυπία» και το «9» κυκλοφορεί το κόμικς του David Prudhomme για το «Ρεμπέτικο». Μια εξαιρετική έκδοση...



- Η γενιά (των παρουσιαστών) των 600.000 ευρώ τελειώνει. Το μήνυμα που στέλνει η ΕΡΤ με τη μετεγγραφή της Στάη είναι πως οι αστέρες θα παίρνουν 4.000-5.000 ευρώ και οι υπόλοιποι 1.200 ευρώ μεικτά. Το Δημόσιο ανοίγει τον δρόμο...
- Ομάδα δημοσιογράφων με απήχηση στο δείγμα της AGB, με την υποστήριξη ισχυρού επιχειρηματία, είναι πολύ πιθανό να αναλάβει τη λειτουργία τηλεοπτικού σταθμού, ίσως και εθνικής εμβέλειας. «Αλήθεια» ή όχι, θα φανεί...

από το paron.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...