Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Στην McCann η Coca-Cola και στην Ελλάδα

Στην McCann Erickson ανέθεσε η Coca Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE) το δημιουργικό διαφημιστικό λογαριασμό για τις 23 χώρες που ανήκουν στο συγκεκριμένο business unit.
Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα και η ανάθεση αναμένεται να ξεκινήσει επίσημα από τον Μάρτιο του 2011. Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού  spec, όπου συμμετείχαν ηMcCann και η Publicis, καθώς η Coca Colaήθελε να αναθέσει σε ένα δίκτυο σε θα μπορεί αφενός να καλύψει ολόκληρη την περιφέρει και αφετέρου θα έχει ισχυρή τοπική παρουσία σε κάθε χώρα ξεχωριστά.
Μάλιστα, ήταν μια διαδικασία αρκετών μηνών, η οποία ακολούθησε τη δημιουργία του business unit νωρίτερα μέσα στο 2010. H κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην Coca Cola να προσδιορίσει τις συνεργασίες της στην περιφέρεια αυτή, ενώ θα μπορεί πλέον να προσαρμόζει ταχύτερα της διεθνείς καμπάνιες στα τοπικά δεδομένα, με περισσότερη αποτελεσματικότητα.
Πιο συγκεκριμένα η McCann, θα αναλάβει κατά κύριο λόγο την προσαρμογή τηλεοπτικών-ραδιοφωνικών καμπανιών και billboards,
με την  επιλογή της, σύμφωνα με την Coca-Cola, να πρέπει να πιστωθεί στην  δημιουργική αριστεία, τη δομή του δικτύου και το κόστος.
Τον λογαριασμό θα χειριστεί ο Senior Vice President, EMEA Regional Account Director της McCann, Pedro Pina, που δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα δουλέψουμε ξανά σε αγορές, όπως αυτές της Ελλάδας, της Ιταλίας της Αυστρίας και της Βουλγαρίας».  Ολοκληρώνοντας, θα πρέπει να σημειωθεί πως  η Publicis θα εξακολουθήσει να εργάζεται για την Coca-Cola CSE, καθώς παραμένει στο roster της.advertising.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...