Σε μια νέα έκθεση , η AT Kearney παρακολούθησε τις επιδόσεις από τις 50 κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες, όπως προσδιορίζονται από την Interbrand, στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου.
Διαπίστωσε ότι πάνω από 70 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν καταχωρηθεί ως οπαδοί των εν λόγω προϊόντων και επιχειρήσεων μέχρι σήμερα.
Το πιο καταπληκτικό, πέντε μέλη της ομάδας αυτής,των μεγάλων brands, δεν δραστηριοποιούνται στο
Facebook, και επομένως έχασαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με 175 εκατ. ανθρώπους που έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα ανά ημέρα.
Facebook, και επομένως έχασαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με 175 εκατ. ανθρώπους που έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα ανά ημέρα.
Η Disney, Gucci, McDonald , Louis Vuitton, American Express και η Sony ήταν μεταξύ των brands που δημοσίευαν αποκλειστικά και μόνο επίσημες θέσεις στον τοίχο τους, αντί να συμμετάσχουν σε μια πραγματική αλληλεπίδραση με τους χρήστες.
Μόνο μια εταιρεία από το συγκεκριμένο δείγμα "επέτρεπε" στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε πραγματικά αφιλτράριστο περιεχόμενο συμπεριλαμβανομένων και σχολίων από άλλους χρήστες.
Αντίθετα, οι περισσότερες από τις μισές "ασχολήθηκαν "με την παρουσίαση πληροφοριών για την επιχείρησή τους, όπως συνέβη στην περίπτωση της Heinz, της GE και της Nintendo.
Αυτά τα παγκοσμίως γνωστά brands χρησιμοποιούν το φαινομενικά ισχυρό προφίλ τους στο Facebook για να επιδείξουν τις παραδοσιακές, δοκιμασμένες και ψηφιακά άσχετες πρακτικές ενός επικοινωνιακού μονοδρόμου κρύβοντας την πραγματική επικοινωνία των καταναλωτών πίσω από μια ψηφιακή κουρτίνα "δήλωσε η AT Kearney.
Με βάση την ανάλυση των 1.115 posts που πραγματοποιούνται από επιχειρήσεις, παράλληλα με 60.570 "replies" σε αυτά τα μηνύματα,η AT Kearney αποκάλυψε ότι 89% από αυτά τα replies ,των πελατών τελικά έμειναν αναπάντητα!!!
Πράγματι, Gucci δεν είχε αντιδράσει σε user-generated γνώμες για τρεις μήνες, και μόλις 11 μάρκες είχαν ακολουθήσει ένα σχόλιο, τουλάχιστον δύο φορές.
Ομοίως, μόνο το 15% των απαντήσεων προκάλεσε περαιτέρω προτάσεις από χρήστες του Facebook, και μόλις το 17% απευθύνεται στα άτομα με το όνομα τους, που σημαίνει ότι οι marketeers δεν βάλανε αρκετό πάθος" σε αυτό το κανάλι.
«Αδράνεια είναι το σήμα κατατεθέν των εταιρειών που δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι να κάνουν με το Facebook", δήλωσε η AT Kearney
Πράγματι, Gucci δεν είχε αντιδράσει σε user-generated γνώμες για τρεις μήνες, και μόλις 11 μάρκες είχαν ακολουθήσει ένα σχόλιο, τουλάχιστον δύο φορές.
Ομοίως, μόνο το 15% των απαντήσεων προκάλεσε περαιτέρω προτάσεις από χρήστες του Facebook, και μόλις το 17% απευθύνεται στα άτομα με το όνομα τους, που σημαίνει ότι οι marketeers δεν βάλανε αρκετό πάθος" σε αυτό το κανάλι.
«Αδράνεια είναι το σήμα κατατεθέν των εταιρειών που δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι να κάνουν με το Facebook", δήλωσε η AT Kearney
.Τα στοιχεία που προέρχονται από την AT Kearney
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου