Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των πιστωτικών καρτών ανακοίνωσαν η Εθνική Τράπεζα και η αλυσίδα καταστημάτων λιανικής Hondos Center.
Η συμφωνία προβλέπει την μόνιμη συμμετοχή των καταστημάτων Hondos Center στο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της Τράπεζας «go National» καθώς και την έκδοση νέας διεθνούς πιστωτικής κάρτας «Hondos Center VISA» που θα φέρει τις υπογραφές και των δύο επιχειρήσεων.
Το πρόγραμμα «go National» παρέχει στους κατόχους όλων των πιστωτικών καρτών «go» (Mastercard, VISA, Gold Mastercard) της Εθνικής Τράπεζας άμεσο κέρδος με τη μορφή έκπτωσης στις αγορές που πραγματοποιούν σε ένα εκτεταμένο δίκτυο επιχειρήσεων πανελλαδικά. Με την ένταξη των Hondos Center, το πρόγραμμα διευρύνεται και οι κάτοχοι των πιστωτικών καρτών «go» θα έχουν χρηματικό όφελος και από τις αγορές τους στα καταστήματα του δικτύου αυτής της επιχείρησης. Όσον αφορά τη νέα πιστωτική κάρτα που θα εκδοθεί, θα διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα των πιστωτικών καρτών «go» της Εθνικής Τράπεζας και επιπλέον, ένα πρόσθετο πρόγραμμα επιβράβευσης για τις συναλλαγές των κατόχων της στα Hondos Center. Έτσι, οι πελάτες των Hondos Center σύντομα θα έχουν τη δική τους πιστωτική κάρτα, η οποία θα ανταμείβει μόνιμα και ουσιαστικά την προτίμησή τους στην επιχείρηση. Σχετικά με τη συμφωνία, ο Πρόεδρος της αλυσίδας Hondos Center, κ. Νίκος Χόντος δήλωσε:
«Είμαστε πολύ ευτυχείς για τη στρατηγική συνεργασία των Hondos Center με την Εθνική Τράπεζα. Η ένταξη των καταστημάτων της επιχείρησης στο πρόγραμμα της Τράπεζας “ go National” και, περαιτέρω, η έκδοση της νέας κάρτας, προσφέρουν στους καταναλωτές επιπλέον προνόμιο στα προσφερόμενα από το Hondos Center πλεονεκτήματα και μάλιστα σε μετρητά. Είμαστε βέβαιοι ότι η νέα διπλή συνεργασία των Hondos Center με την Εθνική Τράπεζα θα τύχει μεγάλης ανταπόκρισης από τους πελάτες των Ομίλων μας».
Ο Βοηθός Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας κ. Ανδρέας Αθανασόπουλoς δήλωσε:
«Η συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας και της αλυσίδας Hondos Center, μίας μεγάλης εμπορικής επιχείρησης με ισχυρό brand και πολύχρονη επιτυχημένη πορεία στην ελληνική αγορά, διευρύνει την ήδη εδώ και πολλά χρόνια εδραιωμένη μεταξύ μας σχέση. Με τη νέα συνεργασία μας, διαθέτουμε σε μια ευρεία βάση καταναλωτών την πρόσβαση στα καταστήματα Hondos Center με άμεσο χρηματικό κέρδος καθώς επίσης και ένα νέο σύγχρονο προϊόν με προστιθέμενη αξία, κάνοντας έτσι δύο βήματα στην ενίσχυση του λιανικού εμπορίου σε δύσκολες εποχές».
(protothema online)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου