Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΟΤΕ: Η σταθερή τηλεφωνία πρώτος στόχος Τσαμάζ

Η αιμορραγία του ΟΤΕ στη σταθερή τηλεφωνία αποτελεί ένα από τα πρωταρχικά στοιχήματα της νέας διοίκησης του οργανισμού.

Ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Μιχάλης Τσαμάζ αναλαμβάνει καθήκοντα στις 4 Νοεμβρίου, φιλοδοξώντας να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς του οργανισμού στη σταθερή τηλεφωνία και το broadband (ευρυζωνικές συνδέσεις).

Από την αρχή του 2010 ο ΟΤΕ υπολογίζεται ότι έχει χάσει (τουλάχιστον) 250.000 πελάτες, εκ των οποίων οι 130.000 το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η διαρροή πελατών εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς. 

Άλλωστε, όπως φανερώνει ο πίνακας του μεριδίου του ΟΤΕ, βάσει του εξερχόμενου όγκου κλήσεων, ο οργανισμός χάνει συνεχώς έδαφος τόσο στις εθνικές/αστικές κλήσεις όσο, κυρίως, στις διεθνείς, όπου οι ανταγωνιστές προσφέρουν ελκυστικότερα πακέτα.

Συνολικά οι ευρυζωνικές γραμμές στη χώρα μας μέχρι τον Αύγουστο ανέρχονταν σε 2,342 εκατ., εκ των οποίων ο ΟΤΕ κατείχε τις 1.089.500. Βασική αιτία για την απώλεια πελατών του ΟΤΕ αποτελούν οι χρεώσεις των ιδιωτικών εταιρειών που απέχουν από τα τιμολόγια του ΟΤΕ.

Ενδεικτικά, με περίπου 30 ευρώ το μήνα ή και χαμηλότερα τις περιόδους που υπάρχουν προσφορές, μπορεί κανείς να απολαμβάνει πρόγραμμα double play (σταθερή τηλεφωνία και ADSL Internet), έναντι 45,50 ευρώ το μήνα για τις ανάλογες υπηρεσίες του ΟΤΕ.

Με βάση εκτιμήσεις της αγοράς, μέχρι τον περασμένο Ιούλιο - Αύγουστο οι εναλλακτικοί πάροχοι μοιράζονταν 1.165.000 γραμμές LLU και ο ΟΤΕ διέθετε 1.100.000 πελάτες ευρυζωνικότητας.

Στα τέλη Αυγούστου, οι LLU γραμμές των ιδιωτικών παρόχων υπολογίζεται ότι έφτασαν τις 1.253.000. Εξ αυτών η Forthnet ελέγχει το 33%, η Hellas Online το 28%, η Tellas το 20% και ακολουθούν η On Telecoms και η κυπριακή Cyta.

Οι γραμμές LLU των εναλλακτικών παρόχων εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών γραμμών λιανικής αγοράς σταθερής τηλεφωνίας. Ο ΟΤΕ διατηρεί ακόμη ένα μερίδιο της τάξεως του 80%, όταν στις αρχές του 2007 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 98,49% και στις αρχές του 2009 88,78%.

Ωστόσο το μερίδιο αγοράς του ΟΤΕ στη λιανική αγορά ευρυζωνικών υπηρεσιών (broadband) είναι χαμηλότερο του 50%, αλλά παραμένει το υψηλότερο μερίδιο μεταξύ του συνόλου των παρόχων.


Όπως δημοσιεύθηκε στην «Ι» το Σάββατο 30/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...