Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Short stories. Δείτε παρακάτω μια άποψη...

**Προβάδισμα στο Internet! Ο πρωθυπουργός χθες, με την ένταση να έχει ξεσπάσει σε ΔΟΛ και Πήγασο, μιλώντας στους δημοσιογράφους στο Μέγαρο Μαξίμου , προέτρεψε τους εκδότες, να αντιμετωπίσουν την κρίση δίνοντας βάρος στο Internet αλλά και στις εφημερίδες, οι οποίες πρέπει να μετεξελιχθούν σε φύλλα γνώμης, όπως είπε

**Χορηγία ΟΠΑΠ στην ΕΡΤ . Σύμφωνα με πληροφορίες η ΕΡΤ συζητάει με τον οργανισμό για την εξασφάλιση χορηγίας , στα αθλητικά προγράμματα που μεταδίδει. Ταυτόχρονα η κρατική ραδιοτηλεόραση συζητάει με την κοινοπραξία της Asset- TAF για τα δικαιώματα των 12 ομάδων της Α1 . Η ΕΡΤ θέλει να μεταδίδει το Σαββατοκύριακό ένα αγώνα πρώτης επιλογής (Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό) και έναν με ομάδες της περιφέρειας.

**Μετακίνηση των κρατικών καναλιών λόγω των ψηφιακών μεταδόσεων από την Πάρνηθα. Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΕΡΤ , η αναλογική μετάδοση της ΕΤ3 από την Πάρνηθα μεταφέρθηκε στο κανάλι 5 VHF και η αντίστοιχη της από τον Υμηττό γίνεται από το κανάλι 44 UHF.


**Το κανάλι Big Brother θα προβάλει ζωντανά και αποκλειστικά 23 ώρες το 24ωρο, η Nova στη θέση 112 τ και για πρώτη φορά μόνο για τους συνδρομητές, μέσω live streaming στο www.nova.gr. Η πρώτη μετάδοση θα ξεκινήσει αυτή την Κυριακή , αμέσως μετά το live show. Για την κάλυψη χρησιμοποιούνται 42 κάμερες και 80 μικρόφωνα σε μια έκταση 400 τ.μ.


** «Ξένοι στην ίδια πόλη». Ένας ειδικός τόμος με 100 σελίδες κόμικς κυκλοφορεί μαζί με το «Ποντίκι», δημοσιεύοντας 16 ιστορίες που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό της εφημερίδας.

**Πέντε συνολικά αναμετρήσεις Από το Σάββατο 2, έως και τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου, για την 6η αγωνιστική της Primera Division προγραμματίζει το Conn-x TV. Πρόκειται για τους αγώνες, Σαραγόσα-Σπόρτινγκ Χιχόν, Ρεάλ Σοσιεδάδ-Εσπανιόλ, Σεβίλη-Ατλέτικο Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα-Μαγιόρκα και Ρεάλ Μαδρίτης-Λα Κορούνια. Ακόμη θα μεταδώσει μεταξύ άλλων από το γερμανικό πρωτάθλημα τα ντέρμπι Ντόρτμουντ-Μπάγερν και Αμβούργο-Καιζερσλάουτερν.
αναδημοσίευση media industry

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...