Προς όφελος της τσέπης των καταναλωτών, αλλά όχι και της κερδοφορίας των εταιρειών, εξελίσσεται ο σκληρός ανταγωνισμός στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Οι τιμές έχουν πέσει στο ναδίρ, με τον καταναλωτή να αναδεικνύεται στο μεγάλο ωφελημένο, αν προχωρήσει εν ενδελεχή έρευνα αγοράς προκειμένου να καταλήξει στο προϊόν που πραγματικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, ανάμεσα στα δεκάδες διαφορετικά προγράμματα που διαθέτει, για παράδειγμα, μια και μόνο εταιρεία τηλεφωνίας. Με βάση τα προγράμματα που ήδη προσφέρουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, στην αγορά υπάρχουν υπηρεσίες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ για κάθε ανάγκη και βαλάντιο.
Οι εταιρείες του κλάδου πάντως έχουν περιορίσει τους τελευταίους μήνες αρκετά τις εμπορικές προσφορές τους, μετά και τον «πόλεμο» των τιμών που είχε ξεσπάσει περί τα τέλη του 2009 και συνεχίστηκε για μικρό χρονικό διάστημα τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς, γεγονός που αποτελεί μια ακόμη ένδειξη των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο κλάδος, ο οποίος βάλλεται από την οικονομική ύφεση, που «ροκανίζει» την κερδοφορία όλων των εταιρειών. Η πτώση στα κέρδη οφείλεται κυρίως στο αρνητικό κλίμα που προκάλεσαν τα μέτρα για την αναδιάρθρωση της ελληνικής οικονομίας που είχαν ως αποτέλεσμα να περιορίζουν ολοένα και περισσότερο τις δαπάνες τους οι Έλληνες καταναλωτές. Τάση η οποία εκτιμάται πως θα συνεχιστεί και για το υπόλοιπο της φετινής χρονιάς.telecomnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου