Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

To Twitter εγκαινιάζει self service διαφημίσεις




Αν και το Twitter θα αργήσει αρκετά να βγει στο χρηματιστήριο, αυτό δεν σημαίνει ότι η υπηρεσία μένει στάσιμη. Αντιθέτως! Καταρχάς όπως έχουν ήδη διαπιστώσει οι απανταχού Twitterers η πλατφόρμα έχει πια ένα νέο και αρκετά διαφορετικό interface.

Όπως θα δείτε το Twitter παραπέμπει κάπως το Timeline του Facebook. Επιπλέον υπάρχει πια η δυνατότητα ανοίγματος των αναρτήσεων που περιλαμβάνουν φωτογραφίες ή videos απευθείας στο feed, πολύ ευκολότερη παρακολούθησης των retweets, mentions, favorites κλπ. καθώς και πολύ πιο εύκολος εντοπισμός θεμάτων που ενδιαφέρουν το χρήστη.


Παράλληλα με την ανανεωμένη εμφάνιση όμως, το Twitter κάνει και πολύ πιο εύκολη τη διαφήμιση σε αυτό. Εφεξής λοιπόν δεν χρειάζεται να επικοινωνήσει κανείς με κάποιον από το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας προκειμένου να διαφημιστεί στην υπηρεσία. Αντιθέτως το σύστημα έχει αυτοματοποιηθεί και το μόνο που απαιτείται είναι η χρήση πιστωτικής κάρτας American Express.
ΠΗΓΗ: real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...