Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Beat Wall: το καλλιτεχνικό project της Coca-Cola για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2012

H Coca-Cola, στο πλαίσιο της καμπάνιας "Move to the beat" για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Λονδίνο 2012, προσκάλεσε τρεις διεθνούς φήμης ανερχόμενους εικαστικούς να δημιουργήσουν ένα τεράστιο υπαίθριο έργο τέχνης, που φέρει τον τίτλο "Beat Wall" και βρίσκεται δίπλα στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου.
 
Πρόκειται για μια τεράστια τοιχογραφία, που φιλοτέχνησαν οι φωτορεαλιστές ζωγράφοι Neil Edward, Hadley Ever και Smug. Η τοιχογραφία αποτυπώνει σε εικόνες το ταξίδι του Mark Ronson σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να συναντήσει τους πέντε πρεσβευτές αθλητές της καμπάνιας, να καταγράψει τον ήχο του αθλήματός τους και να συνθέσει το"Anywhere in the world", το τραγούδι της Coca-Cola για τους φετινούς Αγώνες. Το επιβλητικό έργο, urban αισθητικής, έχει διαστάσεις 25μ. μήκος και 10μ. ύψος, και βρίσκεται στο Hackney του Ανατολικού Λονδίνου.
 
 
Τα αποκαλυπτήρια του "Beat Wall" σηματοδοτούν την ενεργοποίηση της καμπάνιας "Move to the Beat" και στο Facebook. Μέσα από την online εφαρμογή "Track the Beat", η Coca-Cola δίνει την ευκαιρία στους νέους να κερδίσουν πλούσια δώρα, να αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικό υλικό και να δουν σε preview το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας.
 
 
(monopoli)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...