Ενδιαφέροντα στοιχεία στην έρευνα «Twiplomacy» της Burson-Marsteller
Σύμφωνα με τη μελέτη «Twiplomacy» που εκπονεί και δημοσιεύει η Burson-Marsteller, μόνον 9 κυβερνήσεις από τα 193 κράτη μέλη των Ηνωμένων Εθνών ελέγχουν τους λογαριασμούς που βασίζονται στο όνομα της χώρας τους στο Twitter. Επιτυχημένα case studies μπορούν να θεωρηθούν η Μ. Βρετανία, το Ισραήλ και η Σουηδία.
- Marketing Week Online( 15 Νοεμβρίου 2012)
O λογαριασμός με το όνομα @Greece συμπεριλαμβάνεται στους 43 λογαριασμούς χωρών που είναι ανενεργοί ή έχουν εγκαταλειφθεί. Ο λογαριασμός έχει δημοσιεύσει μόνο δύο tweets, ενώ έχει να δημοσιεύσει νέο tweet από τον Αύγουστο του 2011. «Παρατηρώντας τα αποτελέσματα της μελέτης, είναι ξεκάθαρο πως πολύ λίγες κυβερνήσεις και οργανισμοί τουρισμού έχουν κατανοήσει τη δύναμη του branding και marketing για χώρες στο Twitter,» δήλωσε ο Matthias Lufkens, επικεφαλής του Burson-Marsteller EMEA Digital Practice. «Είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις χώρες να χρησιμοποιήσουν το Twitter σαν μέρος της επικοινωνίας τους, για να έρθουν σε επαφή με ένα μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο κοινό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου