Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Η κόντρα TIME - Newsweek μεταφέρεται στο Διαδίκτυο

Ο ανασχεδιασµένος ιστοχώρος του ΤΙΜΕ θα προσαρµόζεται στα... µέτρα κάθε αναγνώστη, είτε αυτός πλοηγείται µέσω desktop PC, είτε µέσω tablet, είτε µέσω τηλεφώνου

Του Γιώργου Σκαφιδα
Αναδημοσίευση απο www.ethnos.gr
Αν και αποφασισμένο να διατηρήσει την παρουσία του στο χαρτί (σε αντίθεση με όλα τα άλλα έντυπα που μετακομίζουν στην... οθόνη), το εβδομαδιαίο αμερικανικό περιοδικό «TIME» δεν θα μπορούσε φυσικά παρά να επηρεαστεί κι αυτό σε σημαντικό βαθμό από τις κινήσεις των βασικών ανταγωνιστών του («Newsweek» και «U.S. News & World Report»). Κάπως έτσι λοιπόν, μόλις λίγες ημέρες αφότου το επίσης εβδομαδιαίο «Newsweek» ανακοίνωσε πως διακόπτει την έντυπη έκδοσή του για να προσανατολιστεί πλήρως στο Διαδίκτυο από το 2013, το «TIME» έσπευσε κι αυτό από την πλευρά του να ενισχύσει την ψηφιακή του online εικόνα προβαίνοντας σε μια τρόπον τινά... ανακαίνιση.




Χαρακτηριστικά, αρχής γενομένης από την περασμένη Δευτέρα, το ιστορικό περιοδικό (που χρονολογείται από το 1923) λάνσαρε έναν ανασχεδιασμένο ιστοχώρο (www.time.com), ικανό να προσαρμόζεται αυτομάτως στα διαφορετικά... μέτρα κάθε αναγνώστη, είτε αυτός πλοηγείται μέσω desktop PC, είτε μέσω tablet, είτε μέσω κινητού τηλεφώνου. Επί της ουσίας, ακολουθώντας τις επιταγές του επονομαζόμενου «responsive web design», η ομάδα του «TIME» δημιούργησε μια «έξυπνη» ιστοσελίδα, ικανή να προσαρμόζει το μέγεθος και τα βασικά χαρακτηριστικά της (μενού, εικόνες, κείμενο) στις διαστάσεις της οθόνης της συσκευής κάθε χρήστη.

Δέκα εκατ. επισκέπτες
«Ο στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την εμπειρία του πελάτη», εξηγεί ο Κρεγκ Ετινγκερ, γενικός διευθυντής του ιστοχώρου Time.com που, σύμφωνα με στοιχεία της comScore, δέχεται περίπου δέκα εκατ. μεμονωμένους επισκέπτες μηνιαίως, από τους οποίους μάλιστα το 15% πλοηγείται μέσω tablet ή smart-phone.


Ολα τα παραπάνω βέβαια αποκτούν ιδιαίτερο νόημα υπό το φως στοιχείων σύμφωνα με τα οποία το 39% των Αμερικανών επιλέγει να ενημερώνεται αποκλειστικά μέσω του Διαδικτύου (κάνοντας χρήση φυλλομετρητών κατά κύριο λόγο και σε μικρότερο ποσοστό εφαρμογών), ενώ την ίδια ώρα οι κάτοχοι υπολογιστών τύπου ταμπλέτας αυξάνονται και πληθύνονται στις ΗΠΑ (προβλέπεται πως θα ανέλθουν σε 70 εκατ. το 2013).
Υπενθυμίζεται άλλωστε πως κάποιοι από τους παραπάνω λόγους (σε συνδυασμό με την πτώση των διαφημιστικών εσόδων) ήταν που έκαναν και το περιοδικό «Newsweek» να αναγκαστεί να αφήσει το χαρτί, έπειτα από 80 χρόνια παρουσίας στο περίπτερο. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι από τα τρία μεγάλα εβδομαδιαία ειδησεογραφικά περιοδικά των ΗΠΑ («TIME», «News-week», «U.S. News & World Report»), πλέον έχει επιβιώσει σε έντυπη μορφή μόνο το ένα κι αυτό άγνωστο για πόσο ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...