Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια της Nestle με GPS μέσα σε σοκολάτες



Η καμπάνια που πραγματοποιεί στη Μεγάλη Βρετανία η Nestle με τίτλο «We Will Find You» θυμίζει τους χρυσούς λαχνούς του Γουίλι Γουόνκα καθώς 6 σοκολάτες της εταιρείας θα οδηγούν σε ένα μεγάλο δώρο.
Θα μοιάζουν με τις κανονικές σοκολάτες αλλά θα έχουν ενσωματωμένα GPS για τον εντοπισμό της θέσης τους. Όταν ο τυχερός αγοραστής θα ανοίξει το περιτύλιγμα, το GPS θα ενεργοποιηθεί ειδοποιώντας την ομάδα του διαγωνισμού, η οποία θα εντοπίσει τον νικητή μέσα σε 24 ώρες για να του παραδώσει μια επιταγή 10.000 λιρών. Η πρωτότυπη καμπάνια περιλαμβάνει τα προϊόντα KitKat 4 Finger, KitKat Chunky, Aero Peppermint Medium και Yorkie Milk.


Η Nestle «τρέχει» επιπλέον και μια υπαίθρια διαφημιστική καμπάνια δύο εβδομάδων για την προώθηση του διαγωνισμού με 3.000 αφίσες που ενσωματώνουν σημεία NFC και QR. Αυτά θα κατευθύνουν τα κινητά τηλέφωνα νέας τεχνολογίας σε ιστοσελίδες που θα προσφέρουν την ευκαιρία συμμετοχής σε έναν παράλληλο διαγωνισμό με 2.000 δώρα. Η σελίδα θα ενημερώνει επίσης και πόσες από τις 6 τυχερές σοκολάτες με GPS έχουν απομείνει για να βρεθούν.

(www.enimerosi24.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...