Όπως αναφέρει ο Guardian, η διαφήμιση περιλαμβάνει και μουσική και είναι ενσωματωμένη στην τυπωμένη σελίδα ως ένθετο. Μόλις η σελίδα θα ανοίγει θα ξεκινάει να παίζει και η διαφήμιση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει αναπτυχθεί από την αμερικανική εταιρεία Amerchip και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε ξένους τίτλους, όπως τη ρωσική Vogue.
Υπεύθυνοι του περιοδικού αρνήθηκαν να αποκαλύψουν πόσα τεύχη θα έχουν την διαφήμιση αλλά πιστεύεται ότι ο αριθμός δεν θα ξεπερνάει τα 10.000. Το βρετανικό Marie Claire πουλάει 255.000 αντίτυπα το μήνα. Τα περισσότερα από τα τεύχη που θα περιέχουν τη διαφήμιση μάλλον θα πάνε σε συνδρομητές αλλά σύμφωνα με τη διευθύντρια έκδοσης του περιοδικού Τζαστίν Σάουθαλ το γεγονός έχει ήδη προκαλέσει ενθουσιασμό στους αναγνώστες για το αν θα βρουν κι αυτοί την εντυπωσιακή διαφήμιση. «Είναι λίγο σαν να βρίσκεις το χρυσό λαχνό στη σοκολάτα του Γουόνκα», είπε.
«Είναι μια τεράστια αλλαγή» πρόσθεσε η Σάουθαλ. «Είναι ακριβό αλλά το κόστος με τον καιρό θα πέσει και θα γίνει πιο προσιτό κομμάτι σε αυτό που κάνουμε».
Δείτε ένα βίντεο της αμερικανικής εταιρείας Amerchip που παρουσιάζει την επαναστατική νέα τεχνολογία:
Πηγή : www.enimerosi24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου