Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Το Marie Claire θα γίνει το πρώτο περιοδικό της Βρετανίας με διαφήμιση βίντεο στην έντυπη έκδοση (βίντεο)


Το τεύχος Οκτωβρίου του βρετανικού περιοδικού Marie Claire θα φιλοξενεί στις σελίδες του ένα διαφημιστικό βίντεο με μουσική για το άρωμα της Dolce & Gabbana. Η διαφήμιση θα υπάρχει μόνο σε μερικές χιλιάδες αντίτυπα του τεύχους των 396 σελίδων. Το 45 δευτερολέπτων βίντεο που θα υπάρχει στις σελίδες 34 και 35 θα δείχνει δύο μοντέλα να ποζάρουν σε ένα παραλιακό σκηνικό. Πελάτης του διαφημιστικού είναι η Procter & Gamble, που έχει την άδεια παραγωγής του αρώματος.
Όπως αναφέρει ο Guardian, η διαφήμιση περιλαμβάνει και μουσική και είναι ενσωματωμένη στην τυπωμένη σελίδα ως ένθετο. Μόλις η σελίδα θα ανοίγει θα ξεκινάει να παίζει και η διαφήμιση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει αναπτυχθεί από την αμερικανική εταιρεία Amerchip και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε ξένους τίτλους, όπως τη ρωσική Vogue.


Υπεύθυνοι του περιοδικού αρνήθηκαν να αποκαλύψουν πόσα τεύχη θα έχουν την διαφήμιση αλλά πιστεύεται ότι ο αριθμός δεν θα ξεπερνάει τα 10.000. Το βρετανικό Marie Claire πουλάει 255.000 αντίτυπα το μήνα. Τα περισσότερα από τα τεύχη που θα περιέχουν τη διαφήμιση μάλλον θα πάνε σε συνδρομητές αλλά σύμφωνα με τη διευθύντρια έκδοσης του περιοδικού Τζαστίν Σάουθαλ το γεγονός έχει ήδη προκαλέσει ενθουσιασμό στους αναγνώστες για το αν θα βρουν κι αυτοί την εντυπωσιακή διαφήμιση. «Είναι λίγο σαν να βρίσκεις το χρυσό λαχνό στη σοκολάτα του Γουόνκα», είπε.
«Είναι μια τεράστια αλλαγή» πρόσθεσε η Σάουθαλ. «Είναι ακριβό αλλά το κόστος με τον καιρό θα πέσει και θα γίνει πιο προσιτό κομμάτι σε αυτό που κάνουμε».

Δείτε ένα βίντεο της αμερικανικής εταιρείας Amerchip που παρουσιάζει την επαναστατική νέα τεχνολογία:




Πηγή : www.enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...