Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

H σχέση των Media agencies με το mobile advertising



Πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε από τη βρετανική Online Publishers Association (AOP), δείχνει ότι οι publishers θεωρούν ως μεγαλύτερο αναστολέα στην παραγωγή revenue από το mobile, τη «νοοτροπία» των agencies έναντι του Μέσου.

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Συγκεκριμένα, το κόστος αυτό υπολογίζεται σε 200 εκατ. λίρες το χρόνο. Η σχετική διαφημιστική δαπάνη δεν έχει παρουσιάσει αύξηση ανάλογη με τη διεύρυνση του κοινού, όμως η έρευνα προβλέπει ότι θα διπλασιασθεί τον επόμενο χρόνο, καθώς τα agencies θα αναγνωρίσουν τις ευκαιρίες. Ο Lee Baker, director της AOP, ανέφερε σχετικά: «Θα δούμε θεμελιώδεις αλλαγές καθώς τα agencies θα εναρμονισθούν με την επένδυση των publishers και τη μεγέθυνση του σχετικού κοινού».


- Αναδημοσίευση απο Marketing Week Online ( 27 Σεπτεμβρίου 2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...