Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Θα είναι η “χαριστική βολή”

Επανέρχεται το αίτημα κατάργησης του ειδικού φόρου τηλεόρασης (20% επί των διαφημίσεων)
Επανέρχεται το αίτημα κατάργησης του ειδικού φόρου τηλεόρασης (20% επί των διαφημίσεων) . Ο φόρος εξαγγέλθηκε στα μισά του 2010, αλλά δεν εφαρμόστηκε καθώς δόθηκαν διάφορες παρατάσεις, με την τελευταία να λήγει την 1η Ιανουαρίου του 2013. Αν εφαρμοστεί θα είναι το
τελειωτικό χτύπημα στην ιδιωτική τηλεόραση, όπου η διαφημιστική δαπάνη διαρκώς συρρικνώνεται.
Ο φόρος είχε ξεκινήσει από 30% στις διαφημίσεις και σταδιακά με αποφάσεις των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχε μειωθεί. Ο Θ. Ρουσόπουλος ήταν εκείνος που τον κατήργησε, πριν τον ανακαλύψει ξανά η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου. Ο πρώην υπουργός επικρατείας τον μείωσε στο … μηδέν με αντάλλαγμα τότε, το 2005, την αύξηση του ανταποδοτικού τέλους κατά 30%.   
 

Πηγή:Typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...