Περισσότερες από 10 εκατ. φορές μέσα σε ένα μήνα, αναφέρθηκαν σε online συζητήσεις οι κορυφαίες εταιρείες της λίστας Fortune Global 100, σύμφωνα με έρευνα της Burson-Marsteller.
Συνολικές online αναφορές που φτάνουν τις 10.400.132 σε περίοδο ενός μήνα, καταγράφηκαν για τις εταιρείες της λίστας Fortune Global 100. Η πλειονότητα των αναφορών αυτών έγινε στο Twitter, σύμφωνα με την τρίτη ετήσια έρευνα Global Social Media Check-up της Burson-Marsteller, η οποία περιλαμβάνει νέα στοιχεία από τη Visible Technologies, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών social media monitoring και analytics για επιχειρήσεις, παγκοσμίως.
Η έρευνα Global Social Media Check-up 2012 της Burson-Marsteller εξέτασε τη χρήση που κάνουν οι εταιρείες της λίστας Fortune Global 100 σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των: Twitter, Facebook, YouTube και, για πρώτη φορά, του Google Plus και του Pinterest. Στη φετινή έρευνα, η Visible Technologies παρείχε στοιχεία για τις online συζητήσεις που κάνουν οι χρήστες σχετικά με τις εταιρείες.
Το 2012, η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών (87%) χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία από τις σημαντικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσει με τα κοινά της στο διαδίκτυο. Κατά πολύ μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στην εταιρική χρήση του YouTube. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώνεται 39% αύξηση στο ποσοστό των εταιρειών που έχουν δικό τους κανάλι στο YouTube. Μάλιστα, το 79% των εταιρειών της έρευνας χρησιμοποιούν δικό τους κανάλι στο YouTube σε σχέση με το 57% του 2011. Κάθε ένα από αυτά τα κανάλια έχει κατά μέσο όρο πάνω από 2 εκατομμύρια views και 1.669 subscribers.
Παρ' όλα αυτά, πάντα σύμφωνα με την έρευνα, το Twitter είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τις εταιρείες, καθώς και η πλατφόρμα όπου γίνονται συχνότερα online συζητήσεις για αυτές από τους χρήστες. Πράγματι, 82% των εταιρειών της λίστας Fortune Global 100 έχουν τουλάχιστον ένα λογαριασμό στο Twitter, ενώ κάθε εταιρεία αναφέρεται κατά μέσο όρο 55.970 φορές από χρήστες του Twitter.
«Η φετινή έρευνα αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα τάση που αφορά την αύξηση της δημιουργίας περιεχομένου σχετικά με τις εταιρείες της λίστας Fortune Global 100» δήλωσε ο Mark Penn, Worldwide CEO της Burson-Marsteller. «Από το 2010, παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τη χρήση των online κοινωνικών δικτύων εκ μέρους των εταιρειών να εξελίσσεται από τη μετάδοση μηνυμάτων, στην αλληλεπίδραση με τους χρήστες και τώρα στη δημιουργία περιεχομένου. Οι εταιρείες πλέον μοιράζονται πολύ περισσότερο πρωτότυπο περιεχόμενο με τους χρήστες του Twitter, του Facebook και του YouTube».
Αλλά και οι κοινωνικοί εταίροι (stakeholders) παρακολουθούν στενά τις πολυεθνικές εταιρείες. Από το 2011, ο μέσος όρος των followers εταιρικών λογαριασμών στο Twitter έχει σχεδόν τριπλασιαστεί (14.709 από 5.076). Στο Facebook, ο μέσος όρος likes που λαμβάνει η κάθε εταιρεία έχει αυξηθεί κατά 275% από το 2010, φτάνοντας τα 152.646 likes το 2012.
«Οι άνθρωποι θέλουν να αλληλεπιδρούν και να συνδέονται με αυτές τις μεγάλες εταιρείες και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι οι γέφυρες που οδηγούν κατευθείαν στην καρδιά αυτών των οργανισμών», δήλωσε ο Dallas Lawrence, Chief Global Digital Strategist της Burson-Marsteller. «Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι o βαθμός στον οποίον οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους χρήστες. 79% των εταιρικών λογαριασμών προσπαθούν να αλληλεπιδρούν στο Twitter με retweets και @mentions, ενώ 70% των εταιρικών σελίδων στο Facebook απαντούν σε σχόλια στους τοίχους και τα timeline τους».
Πηγή : http://www.advertising.gr/
Η έρευνα Global Social Media Check-up 2012 της Burson-Marsteller εξέτασε τη χρήση που κάνουν οι εταιρείες της λίστας Fortune Global 100 σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των: Twitter, Facebook, YouTube και, για πρώτη φορά, του Google Plus και του Pinterest. Στη φετινή έρευνα, η Visible Technologies παρείχε στοιχεία για τις online συζητήσεις που κάνουν οι χρήστες σχετικά με τις εταιρείες.
Το 2012, η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών (87%) χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία από τις σημαντικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσει με τα κοινά της στο διαδίκτυο. Κατά πολύ μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στην εταιρική χρήση του YouTube. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώνεται 39% αύξηση στο ποσοστό των εταιρειών που έχουν δικό τους κανάλι στο YouTube. Μάλιστα, το 79% των εταιρειών της έρευνας χρησιμοποιούν δικό τους κανάλι στο YouTube σε σχέση με το 57% του 2011. Κάθε ένα από αυτά τα κανάλια έχει κατά μέσο όρο πάνω από 2 εκατομμύρια views και 1.669 subscribers.
Παρ' όλα αυτά, πάντα σύμφωνα με την έρευνα, το Twitter είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τις εταιρείες, καθώς και η πλατφόρμα όπου γίνονται συχνότερα online συζητήσεις για αυτές από τους χρήστες. Πράγματι, 82% των εταιρειών της λίστας Fortune Global 100 έχουν τουλάχιστον ένα λογαριασμό στο Twitter, ενώ κάθε εταιρεία αναφέρεται κατά μέσο όρο 55.970 φορές από χρήστες του Twitter.
«Η φετινή έρευνα αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα τάση που αφορά την αύξηση της δημιουργίας περιεχομένου σχετικά με τις εταιρείες της λίστας Fortune Global 100» δήλωσε ο Mark Penn, Worldwide CEO της Burson-Marsteller. «Από το 2010, παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τη χρήση των online κοινωνικών δικτύων εκ μέρους των εταιρειών να εξελίσσεται από τη μετάδοση μηνυμάτων, στην αλληλεπίδραση με τους χρήστες και τώρα στη δημιουργία περιεχομένου. Οι εταιρείες πλέον μοιράζονται πολύ περισσότερο πρωτότυπο περιεχόμενο με τους χρήστες του Twitter, του Facebook και του YouTube».
Αλλά και οι κοινωνικοί εταίροι (stakeholders) παρακολουθούν στενά τις πολυεθνικές εταιρείες. Από το 2011, ο μέσος όρος των followers εταιρικών λογαριασμών στο Twitter έχει σχεδόν τριπλασιαστεί (14.709 από 5.076). Στο Facebook, ο μέσος όρος likes που λαμβάνει η κάθε εταιρεία έχει αυξηθεί κατά 275% από το 2010, φτάνοντας τα 152.646 likes το 2012.
«Οι άνθρωποι θέλουν να αλληλεπιδρούν και να συνδέονται με αυτές τις μεγάλες εταιρείες και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι οι γέφυρες που οδηγούν κατευθείαν στην καρδιά αυτών των οργανισμών», δήλωσε ο Dallas Lawrence, Chief Global Digital Strategist της Burson-Marsteller. «Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι o βαθμός στον οποίον οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους χρήστες. 79% των εταιρικών λογαριασμών προσπαθούν να αλληλεπιδρούν στο Twitter με retweets και @mentions, ενώ 70% των εταιρικών σελίδων στο Facebook απαντούν σε σχόλια στους τοίχους και τα timeline τους».
Πηγή : http://www.advertising.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου