Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Λονδίνο 2012: Σώμα για το ambush marketing

Ειδικό Σώμα δίωξης για την προστασία των brands που υποστηρίζουν χορηγικά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου δημιούργησαν οι βρετανικές αρχές.
Στη σύσταση ειδικού σώματος δίωξης με σκοπό την προστασία των brands που είναι χορηγοί στους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν προχωρήσει οι Βρετανικές Αρχές σε συνεργασία με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή. Στόχος του συγκεκριμένου σώματος θα είναι η προστασία των brands από κακόβουλη χρήση ή και παραποίηση καθ’ όλη τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων.
Τα μέλη που αποτελούν τη συγκεκριμένη νεοσύστατη υπηρεσία θα βρίσκονται διαρκώς στις βασικές αρτηρίες της Αγγλικής πρωτεύουσας και θα καταγράφουν οποιαδήποτε παράβαση σημειώνεται. Μάλιστα η συγκεκριμένη αρχή έχει ήδη λάβει εξουσιοδότηση από τις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες και θα μπορεί να επιβάλλει άμεσα πρόστιμα στους πιθανούς παραβάτες που φθάνουν μέχρι και τις 20.000 λίρες.


Το αρμόδιο τμήμα της Ολυμπιακής Επιτροπής το οποίο και είναι επιφορτισμένο με τη χρήση και τη διαχείριση των σημάτων των χορηγών έχει ήδη προχωρήσει και σε έκδοση ειδικών οδηγιών προς όλους τους επαγγελματίες της πρωτεύουσας σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται ρητά η χρήση και λέξεων όπως το Χρυσό, Αργυρό, Χάλκινο αλλά και η λέξη Λονδίνο στις καμπάνιες τους.
Εκπρόσωπος της συγκεκριμένης αρχής δήλωσε πως οι ενέργειες του συγκεκριμένου σώματος σε καμία περίπτωση δεν έχουν τον εκφοβισμό του εμπορικού κόσμου αλλά τη διαφύλαξη και την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας για τις διαφημιστικές καμπάνιες και τα εμπορικά σήματα.

Πηγή : www.advertising.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...