Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΟΠΑΠ: Τι γίνεται με το media spec

Το νεότερο στο media spec του Οργανισμού είναι, ότι οι υπεύθυνοι ζήτησαν εκ νέου διευκρινίσεις στις οικονομικές προτάσεις από τους συμμετέχοντες.
 
Κλήσεις για το στοίχημα...

Στο μεταξύ, σε κλήση για προκαταρκτική εξέταση έχει καλέσει τους εκπροσώπους 33 sites η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, ύστερα από καταγγελία το καλοκαίρι του 2011 του ΟΠΑΠ,...


ότι τα συγκεκριμένα sites διαφήμιζαν εταιρείες παράνομου στοιχηματισμού…

(http://www.advertising.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...