Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Το μέλλον των οπτικοακουστικών Μέσων

Στις καταστροφικές συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά, για την ιδιωτική τηλεόραση και την τηλεοπτική διαφήμιση, αναφέρθηκε ο Ross Biggam.
Στη διάρκεια σεμιναρίου για το μέλλον των οπτικοακουστικών μέσων που διοργάνωσε η FIBEP (Διεθνής Ένωση Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου) στις Βρυξέλλες, ο γενικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Μέσων (ACT) αναφέρθηκε διεξοδικά στο μέλλον της τηλεόρασης, τονίζοντας την κυριαρχία τούρκικων και αστυνομικών σειρών σε διάφορες τηλεοπτικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής.

Στo workshop συμμετείχαν ενεργά δύο στελέχη της εταιρείας αποδελτίωσης ClipNews, η Σοφία Καρακεβά, που είναι και υπεύθυνη επικοινωνίας στη FIBEP και η Κατερίνα Κεχαγιά. Το workshop παρακολούθησαν 60 άτομα από 20 κορυφαίες εταιρείες αποδελτίωσης από όλο τον κόσμο. Το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι το τηλεοπτικό κοινό καθώς και το τηλεοπτικό περιεχόμενο αλλάζει και μπαίνει σε μία νέα ψηφιακή εποχή.

(http://www.advertising.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...