Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Π.Γερμανός: Δυναμική επιστροφή στις τηλεπικοινωνίες;


Έχοντας εκπληρώσει τον όρο πενταετούς αποχής από κάθε δραστηριότητα ανταγωνιστική προς την Cosmote, μετά την πώληση της αλυσίδας καταστημάτων «Γερμανός» το 2006, ο όμιλος Πάνου Γερμανού στρέφει την εστίασή του και πάλι στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά.
Η εταιρία του ομίλου Olympia Development συμμετείχε στο διεθνή διαγωνισμό για την απόκτηση του 94% της Bulgarian Telecommunications Company (BTC, Vivacom) σε συνεργασία με το ισλανδικό fund Novator.
Όμως οι πιστωτές της βουλγαρικής εταιρίας, που έχουν αναλάβει τον έλεγχό της, απέρριψαν τις προσφορές ως χαμηλές.Μεταξύ άλλων, στους επίδοξους «μνηστήρες» της Vivacom συγκαταλέγονταν η Turkcell, η Corporate Commercial Bank που ελέγχεται από τον επιχειρηματία Τσβέταν Βασίλεφ και το Pamplona Capital Management, εταιρεία ιδιωτικών επιχειρηματικών κεφαλαίων.
Στην ελληνική αγορά η Olympia Development φέρεται να έχει καταλήξει ήδη σε εμπορικές συμφωνίες για τη διάθεση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μέσω των αλυσίδων Multirama και Public, τις οποίες ελέγχει ο Πάνος Γερμανός.
Επίσης, ο όμιλος διεξάγει αυτό το διάστημα συνομιλίες με εταιρία κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες αφορούν μετοχική συνεργασία και εφόσον έχουν αίσια κατάληξη, ενδέχεται να επιφέρουν αλλαγές στον ελληνικό τηλεπικοινωνιακό χάρτη.
Παράλληλα, ο ελληνικός όμιλος συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία στην Πολωνία, όπου δραστηριοποιείται μέσω της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Play.Ο Π. Γερμανός απέκτησε αρχικά το 21% της πολωνικής εταιρίας, συνεισφέροντας δίκτυο 450 καταστημάτων, ενώ στη συνέχεια, μαζί με τον Ισλανδό επιχειρηματία Thor Bjorgolfsson, του fund Novator, αύξησαν τη συμμετοχή τους στο 50,3%.
Παρότι η Play εισήλθε στην πολωνική αγορά ως ο τέταρτος παίκτης, μέσα σε τέσσερα χρόνια απέκτησε σημαντικό μερίδιο αγοράς, αυξάνοντάς το από το 2% στο 11,8% με 5,2 εκατ. συνδρομητές. Στόχος της εταιρίας είναι να φτάσει το 20% τα επόμενα χρόνια.telecomnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...