Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Αλλαγές στην υπαίθρια διαφήμιση

Θετική είναι η αποδοχή της νέας νομοθετικής ρύθμισης για την υπαίθρια διαφήμιση από το διαφημιστικό χώρο, σύμφωνα με την Ένωση Ερμής.
 
 
Την άποψη πως η  υπαίθρια διαφήμιση παίρνει και πάλι την θέση που της αξίζει, διατυπώνει η Ένωση Ερμής. Πιο συγκριμένα, η ένωση του χώρου, αναφέρεται στο νέο νομοθέτημα (παράγραφος 15 άρθρου 19 του Ν  4071/2012), με το όποιο, όπως επισημαίνει η Ένωση, «ρυθμίστηκε η διενέργεια υπαίθριας διαφήμισης στα στέγαστρα στάσεων αναμονής επιβατών κατά τρόπο σαφή , κατηγορηματικό και μη επιδεχόμενο παρερμηνειών όπως ήταν δυνατό να συμβεί  μέχρι σήμερα».

Σύμφωνα με το νέο νομοθέτημα «τώρα θα  επιτρέπεται η διαφήμιση και στις δύο όψεις των διαφημιστικών πλαισίων τα οποία δύνανται να τοποθετούνται ταυτόχρονα». Όπως διευκρινίζεται, ο διαφημιζόμενος μπορεί να προβληθεί σε στέγαστρα στάσεων:
α) και στις δύο όψεις του διαφημιστικού πλαισίου (panel) που είναι τοποθετημένο κάθετα προς τον άξονα του δρόμου.

β) και στις δύο όψεις του διαφημιστικού πλαισίου, (πλάτη) που είναι  τοποθετημένο παράλληλα προς τον άξονα του δρόμου.


Όπως τονίζουν οι άνθρωποι της Ένωσης Ερμής, με το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο, όλα τα υπάρχοντα panels διπλής όψεως που είναι ήδη τοποθετημένα σε όλη την χώρα, κάθετα ή παράλληλα προς τον άξονα του δρόμου, νομιμοποιούνται πλήρως ενώ η νέα αυτή ρύθμιση αποτελεί την απαρχή πλήρους εναρμόνισης της σχετικής Ελληνικής νομοθεσίας με τις αντιστοίχως ισχύουσες στις χώρες της Ευρωπαικής Ενωσης σύμφωνα με τις οποίες, σε κοινόχρηστους χώρους (πεζοδρόμια, πλατείες, κλπ) η υπαίθρια διαφήμιση διενεργείται σε διαφημιστικά πλαίσια επι των στεγάστρων , σε ρακέττες είτε εδάφους είτε επι στύλου, σε ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ωφέλιμης επιφανείας περίπου 12μ2, σε πύργους καθώς και σε ψηφιακές οθόνες (digitalscreens).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...