Σε πρωτοφανή αδιέξοδο τα Μέσα Ενημέρωσης. Η πολιτική πόλωση, η μονοδιάστατη υποστήριξη του Μνημονίου και μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, διά της κατάρρευσης της αγοραστικής δύναμης του κοινού, δημιουργούν ένα εκρηκτικό αδιέξοδο.
Η καθυστέρηση της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών που οφείλεται στους χειρισμούς της κυβέρνησης Παπαδήμου, στερούν από την πλειονότητα των ΜΜΕ, τη δυνατότητα να λάβουν άμεσα τα δάνεια που προσδοκούσαν. Την ίδια ώρα οι μειώσεις των αποδοχών των εργαζομένων μειώνει την αγοραστική του δύναμη με προφανείς συνέπειες στις πωλήσεις επί του περιπτέρου για τις εφημερίδες, ή τη ραγδαία πτώση της διαφημιστικής δαπάνης για την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Επιπροσθέτως αυτό που συμβαίνει είναι η έντονη αμφισβήτηση της αξιοπιστίας των Μέσων ενημέρωσης. Αυτό γίνεται από μέρος του κοινού, τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από την ακροδεξιά που από διαφορετικές αφετηρίες και πολιτική στάση, «καταγγέλλουν το κατεστημένο των Μέσων Ενημέρωσης».
Από την άλλη πλευρά, τα ίδια τα Μέσα, εξακολουθούν να υποστηρίζουν με φανατισμό την συγκρότηση κάθε σχήματος με στόχο να αποφευχθεί «η ακυβερνησία». Ο φανατισμός που ξεπερνάει κάθε όριο δεοντολογίας, ειδικά όταν εκφράζεται από τους περίφημους σχολιαστές, υποστηρικτές του Μνημονίου, έχει τα αντίθετα αποτελέσματα, ενισχύοντας κυρίως πολιτικά το ΣΥΡΙΖΑ . Την ίδια ώρα οι τηλεοπτικοί σταθμοί φλερτάρουν εκ νέου με την ακροδεξιά, τοποθετώντας την, χωρίς αντίλογο στο τηλεοπτικό σκηνικό. Στο επιχειρηματικό πεδίο, όσο τα Μέσα επιμένουν σε αυτή τη στρεβλή πολιτική τους, τόσο περισσότερο, αποξενώνονται από το κοινό τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου