Είναι γεγoνός πως ζούμε την εποχή της κυριαρχίας του internet αφού προσφέρει άμεση ενημέρωση και ψυχαγωγία χωρίς κόστος ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλά sites.
Αυτό έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια σε μια ραγδαία πτώση της πώλησης των εφημερίδων και όπως θα δείτε στο παρακάτω infographic η τάση της επιλογής των πολιτών να ενημερώνονται από το διαδίκτυο και όχι από τις εφημερίδες αυξάνεται.
Ξεκάθαρα φαίνεται η πτώση και από τα ποσά της διαφημιστικής δαπάνης στις εφημερίδες παγκοσμίως ενώ το 40% των αναγνωστών επιλέγουν να διαβάσουν την εφημερίδα τους online.
Η ίδια πτώση έχει σημειωθεί και στην αγορά βιβλίων αφού έχει αρχίσει η τάση ανάγνωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων, των λεγόμενων e-books. Τον Ιανουάριο του 2012 το 25% των βιβλίων για ενηλίκους διαβάστηκε στον υπολογιστή ή σε κάποιο tablet.
(http://www.mediagate.gr/)
Αυτό έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια σε μια ραγδαία πτώση της πώλησης των εφημερίδων και όπως θα δείτε στο παρακάτω infographic η τάση της επιλογής των πολιτών να ενημερώνονται από το διαδίκτυο και όχι από τις εφημερίδες αυξάνεται.
Ξεκάθαρα φαίνεται η πτώση και από τα ποσά της διαφημιστικής δαπάνης στις εφημερίδες παγκοσμίως ενώ το 40% των αναγνωστών επιλέγουν να διαβάσουν την εφημερίδα τους online.
Η ίδια πτώση έχει σημειωθεί και στην αγορά βιβλίων αφού έχει αρχίσει η τάση ανάγνωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων, των λεγόμενων e-books. Τον Ιανουάριο του 2012 το 25% των βιβλίων για ενηλίκους διαβάστηκε στον υπολογιστή ή σε κάποιο tablet.
(http://www.mediagate.gr/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου