Νέα εταιρεία ραδιοφωνικών μετρήσεων! Πρόκειται για την «Ελληνική Δημοσκοπική εταιρεία» η οποία διενεργεί, σε συνεργασία με ομάδα φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών, εβδομαδιαίες έρευνες ακροαματικότητας, με δείγμα 1804 ατόμων με τηλεφωνικές κλήσεις σε κινητά τηλέφωνα, κατά 80% και σε σταθερά τηλέφωνα κατά 20% δηλαδή περιλαμβάνει και μέρος του κοινού που βρίσκεται στο χώρο εργασίας του σε αντίθεση με τη μέτρηση της Focus που μετράει το κοινό στο σπίτι . Η εταιρεία, για τη μέτρηση της ακρόασης, ακολουθεί τη μέθοδο του Day-After Recall, για 24ωρη κάλυψη από τις 6:00 το πρωί της ημέρας πριν την συνέντευξη έως τις 6:00 το πρωί της ημέρας της συνέντευξης Στα εβδομαδιαία αποτελέσματα της, ...
ο Real εμφανίζεται με ακόμη πιο αυξημένα ποσοστά, ενώ ενισχυμένοι είναι οι ενημερωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, σε βάρος των μουσικών όπου για παράδειγμα το Ράδιο Εννέα φιγουράρει στην έκτη θέση και ο Βήμα FM στην ενδέκατη. Θυμίζουμε πάντως πως η επίσημη έρευνα είναι αυτή που διενεργεί η Focus για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ, της μή κερδοσκοπικής εταιρείας που έχουν συστήσει οι ραδιοφωνικοί σταθμοί για να υπάρχει ένα νόμισμα στην αγορά.
(http://www.paron.gr/typologies)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου