Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



Έρευνα της Nielsen για την αξιοπιστία των διαφημίσεων
Οι παραδοσιακές μορφές διαφήμισης αρχίζουν να χάνουν σε αξιοπιστία, ενώ οι απόψεις των φίλων και των άλλων καταναλωτών αποτελούν τις πιο έγκυρες πηγές ενημέρωσης.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας της Nielsen για την αξιοπιστία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Πιο συγκεκριμένα, το 92% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνει πως εμπιστεύεται τις προτάσεις που μεταφέρονται από φίλους και συγγενείς, ποσοστό που σημειώνει αύξηση 18% σε σχέση με αντίστοιχη έρευνα της Nielsen το 2007. Επιπλέον, για το 70% των καταναλωτών διεθνώς οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που δημοσιεύονται διαδικτυακά από άλλους καταναλωτές αποτελούν επίσης αξιόπιστη πηγή
ενημέρωσης και διαφήμισης, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2007.

Παράλληλα, η έρευνα έδειξε πως μόνο οι μισοί καταναλωτές παγκοσμίως εμπιστεύονται τις διαφημίσεις στην τηλεόραση (47%),...


τα περιοδικά (47%) και τις εφημερίδες (46%) με την αξιοπιστία τους να γνωρίζει σημαντική πτώση σε σχέση με προηγούμενες μετρήσεις. Όμως, το μεγαλύτερο ποσοστό διαφημιστικών εξόδων συνεχίζει να πηγαίνει στα παραδοσιακά Μέσα, όπως η τηλεόραση. Στην Ελλάδα, όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, κυριαρχεί ως αξιόπιστη πηγή διαφήμισης η γνώμη των φίλων και συγγενών, με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων (92%) να δηλώνει πως εμπιστεύεται τις προτάσεις και τις συμβουλές των ανθρώπων που γνωρίζει. Ακολουθούν και στη χώρα μας οι διαδικτυακές αξιολογήσεις άλλων καταναλωτών με 58%, ποσοστό όμως αρκετά χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο.

Πηγή : Business Today

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...