Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ο Ψυχάρης παρά τα προβλήματα με τον Ρέστη, ανακατεύει πάλι την τράπουλα στα έντυπα του ΔΟΛ


Ο Ψυχάρης ανακατεύει πάλι την τράπουλα στα έντυπα του ΔΟΛ, στοχεύοντας σε ανθρώπους που βρίσκονται ψηλά στην πυραμίδα της Μιχαλακοπούλου. Ο εκδότης αν και το τελευταίο διάστημα έχει μεγαλύτερα προβλήματα να αντιμετωπίσει -όπως αυτό της απόφασης του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη να μην μετάσχει στην επικείμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου- συνεχίζει την τακτική του διαίρει και βασίλευε.

Ο ισχυρός άνδρας του ΔΟΛ είναι προβληματισμένος και για την πορεία των ένθετων εντύπων που κυκλοφορούν μαζί με το Βήμα και Τα Νέα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο μέχρι πρότινος διευθυντής του BHMagazino, Στέλιος Σοφιανός, αντικαταστάθηκε, με απόφαση του Ψυχάρη, από τον Παύλο Παπαδόπουλο.  Άλλωστε είναι γνωστή η μέθοδος που ο ισχυρός άνδρας των media εφαρμόζει: απομάκρυνση δια της αναβαθμίσεως. Η έλλειψη διαφήμισης στα περιοδικά είναι ακόμη ένα θέμα που έχει προβληματίσει τον Ψυχάρη, ο οποίος αναπροσαρμόζει συνεχώς πρόσωπα και καταστάσεις, προκειμένου να δει τα περιοδικά του να αποκτούν και πάλι την παλιά τους δόξα.

Εκτός από τα περιοδικά ο Ψυχάρης προχώρησε και σε άλλες αλλαγές:



αναβάθμισε, όπως έγραψε «Το Παρόν», την παλιά έμπιστη γραμματέα του, Βασιλική Αλμπάνη (επικεφαλής του marketing) αναθέτοντάς της, την εποπτεία των εμπορικών τμημάτων, θέση από την οποία έχουν περάσει ο Νέζης, ο Καψής (προτού υπουργοποιηθεί) αλλά και ο (γιος του Σταύρου) Παναγιώτης Ψυχάρης. Ο τελευταίος είναι ο μεγάλος κερδισμένος (όχι που δεν θα ήτανε) των ανακατατάξεων, καθώς πήρε υπό την εποπτεία του και τα σάιτ των εφημερίδων.

Με όλες αυτές τις συνεχείς ανακατατάξεις ουδείς γνωρίζει ποιος τελικά διευθύνει ψηφιακά μέσα, σάιτ, μπλογκ κλπ του ΔΟΛ και γι αυτό ίσως παρουσιάζουν αυτή την εικόνα. Μια εικόνα η οποία δεν ταιριάζει σε έναν μεγάλο δημοσιογραφικό οργανισμό... Μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζει το σάιτ του ΒΗΜΑΤΟΣ (και φαίνεται) ενώ ακούγονται πολλά παράπονα στον 5ο όροφο της Μιχαλακοπούλου για «άσχετους που κάνουν κουμάντο στην ιστοσελίδα tovima.gr »...

πηγή:
www.zoornalistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...