Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Skype: Μπαίνει στην ελληνική διαφημιστική αγορά

 
Τη δημοφιλή πλατφόρμα επικοινωνίας Skype, υποδέχεται από τον Απρίλιο η ελληνική διαφημιστική αγορά, μέσω της Thinkdigital, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό της αντιπρόσωπο.

Το Skype αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα διαδικτυακής επικοινωνίας και ένα από τα ισχυρότερα love brands σε παγκόσμια κλίμακα, παρέχοντας τη δυνατότητα επικοινωνίας σε περισσότερους από 200 εκατομμύρια καταναλωτές ανά μήνα, μέσω video, text & voice. Στην Ελλάδα, η πλατφόρμα αριθμεί περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια χρήστες, που χρησιμοποιούν την εφαρμογή σε καθημερινή βάση, ενώ βασικός πυρήνας χρηστών, βρίσκεται μεταξύ νέων, ευκατάστατων και εξοικειωμένων με την τεχνολογία ανθρώπων.

Τα διαθέσιμα διαφημιστικά formats Video και Click to Call δίνουν τη δυνατότητα engagement με τους καταναλωτές, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα. Σημειώνεται πως Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος Διαφήμισης του Skype στην Ελλάδα, καθώς και στην Κύπρο, Αλβανία, Ρουμανία και Βουλγαρία, είναι η Thinkdigital.

(http://www.advertising.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...